گشایش طرح آبرسانی شهدای روستای مال حاجی در شهرستان ممسنی

طی مراسمی با حضور فرمانده ی سپاه فجر استان و مدیر عامل شرکت استان فارس، مجموعه آبرسانی شهدای روستای مال حاجی شهرستان ممسنی ، با صرف اعتباری بالغ بر ۱۵ میلیارد ریال، وارد مدار بهره برداری شد. به گزارش روابط عمومی شرکت آبفا استان فارس، طی مراسمی به حضور سردار بو علی فرمانده ی سپاه […]

طی مراسمی با حضور فرمانده ی سپاه فجر استان و مدیر عامل شرکت استان فارس، مجموعه آبرسانی شهدای روستای مال حاجی شهرستان ممسنی ، با صرف اعتباری بالغ بر ۱۵ میلیارد ریال، وارد مدار بهره برداری شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آبفا استان فارس، طی مراسمی به حضور سردار بو علی فرمانده ی سپاه فجر استان ، علی بوستانی مدیر عامل شرکت آبفا استان فارس، داوود ایوبی فرماندار شهرستان ممسنی، مجموعه آبرسانی شهدای روستای مال حاجی شهرستان ممسنی با صرف اعتباری بالغ بر ۱۵ میلیارد ریال، وارد مدار بهره برداری شد.

گزارش روابط عمومی شرکت آبفا استان فارس، در آیین بهره برداری از این طرح آبرسانی سردار بو علی فرمانده ی سپاه فجر استان طی سخنانی ضمن قدردانی از فعالیت های جهادی و موثر شرکت آبفا استان در استان فارس به ویژه در روستاهای محروم، اظهار داشت: طبق بررسی ها بحمدالله اقدامات بسیار خوبی در حوزه ی آبرسانی شهری و روستایی در جای جای استان صورت گرفته است و یا در دست اقدام می باشد که جا دارد از متولیان آبرسانی در استان فارس قدردانی نماییم.

سردار بو علی سپاه و بسیج را در اقدامات عام المنفعه به ویژه در حوزه ی آبرسانی همراه و یاور شرکت آبفا استان عنوان نمود و خاطر نشان کرد: همانطور که پیش از این نیز تفاهمنامه ی همکاری بین سپاه و شرکت آبفا فارس منعقد گردیده است، قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه فجر استان همواره در کنار شرکت آبفا فارس در ادامه ی نهضت خدمت رسانی به مردم محروم استان ایستاده و آماده ی خدمتگذاری می باشد. وی بهره برداری از طرح آبرسانی مورد افتتاح را بسیار اثر گذار در رفع بحران کم آبی در روستاهای تحت پوشش عنوان نمود و ابراز امیدواری کرد تا مشترکین منتفع از این طرح با صرفه جویی در مصرف قدردان این نعمت الهی باشند.

بنا بر همین گزارش در این مراسم و پیش از سخنان فرمانده سپاه فجر استان فارس، علی بوستانی مدیر عامل شرکت آبفا استان فارس نیز طی سخنانی ضمن تقدیر از اقدامات جهاد گونه ی سپاه پاسداران و سازمان بسیج در عمران و آبادانی کشور ، به ویژه همکاریهای صادقانه با شرکت آبفا فارس در حوزه ی آبرسانی، از گشایش این طرح ابراز خرسندی نمود و اظهار داشت: در راستای رسالت خطیر شرکت آبفا استان فارس مبنی بر ارائه خدمات مطلوب آبرسانی به مردم شهرها و روستاهای استان، این شرکت به منظور ارائه ی خدمات آبرسانی مطلوب تر به مردم روستای مال حاجی، اقدام به اجرای ۱۷۰۰ متر خط انتقال و ۲۰۰۰ متر شبکه ی توزیع آبرسانی ، اجرای ۵۰ متر خط انتقال برق و تجهیز یک باب ایستگاه پمپاژ خرید ۲ باب مخزن ذخیره ی سیار و بهسازی یک رشته چشمه نموده است. وی افزود: با بهره برداری از این طرح آبرسانی که با مشارکت قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه فجر استان با صرف اعتباری بالغ بر ۱۵میلیارد ریال به بهره برداری می رسد، تمامی ساکنین روستای مال حاجی شهرستان ممسنی از مزایای آبرسانی آن بهره مند می گردند.

گزارش روابط عمومی استان فارس حاکی است در این آیین گشایش، ایوبی فرماندار شهرستان ممسنی و فرمانده ی سپاه این شهرستان نیز طی بیاناتی به تشریح اعم مشکلات و نیازمندی های شهرستان ممسنی در ابعاد مختلف، به ویژه حوزه آبرسانی پرداختند و شرکت آبفا استان فارس را به پاس اجرای این پروژه مورد تقدیر و قدردانی قرار دادند.