گزارش عملکرد امور انبارهای شرکت آب و فاضلاب استان قزوین در سال ۱۴۰۰ منتشر شد

به گفته مدیر امور انبارهای شرکت آب و فاضلاب استان قزوین، صدور اسناد انبار جاری ستاد شامل رسید انبار و درخواست خرید، برگشت به انبار و رسید مستقیم، حواله انبار و خروجی کالا از انبار و رسید خرید به تعداد ۵۶۹۲ فقره، صدور اسناد عمرانی انبار ستاد در مجموع فرم های وارده و صادره به تعداد ۳۳۰۰ فقره و جمع آوری ضایعات و اجناس راکد در شهرها و مخازن از جمله اقدام های سال ۱۴۰۰ است.

به گزارش روابط عمومی، حسین محمدی افزود: شناسایی و برگزاری و فروش و تحویل اقلام مزایده ( اجناس راکد و ضایعاتی) از انبار روستایی و انبار ستاد، راه اندازی سیستم BPMS درخواست کالا و دستور کار انبار جاری و پیگیری و رفع نواقص و نیز راه اندازی سیستم BPMS   دستور کار در انبار عمرانی  و پیگیری و رفع نواقص از دیگر اقدام های صورت گرفته است.

وی تصریح کرد: رفع اشکالات کدینک انبار جاری و عمرانی و یکسان سازی کدینک و شناسایی و غیر فعال کردن کدهای راکد و تکراری در حدود ۲۰۰۰ عدد کد کالا و مرتب سازی و اماده کردن انبار جهت انبار گردانی و بر گزاری انبار گردانی پایان سال نیز در سال ۱۴۰۰ انجام شده است.

محمدی همچنین تنظیم و طراحی فرم کنترل پروژه سیستمی برای قراردادهای پیمانکاران، ارائه کنترل پروژه برای قراردادهای به پایان رسیده به تعداد ۱۴۰ فقره، انتقال اجناس از انبار روستایی به  انبار ستاد و انجام تسویه حساب همکاران بازنشسته با امور انبارها را از فعالیت های صورت گرفته خواند.

وی در پایان ارائه کلیه گزارش های  درخواست شده و ایجاد کد کالا و سایر فعالیت های جاری انبارها و بررسی و تایید کیفیت  کالاهای استعلامی  وارده به انبار ستاد توسط مدیر انبارها ( مسئول کنترل کیفی) را از اقدام های صورت گرفته در سال ۱۴۰۰ برشمرد.