گروه صنعتی پلیمر تهران ( لوله سازی رزاقی)

گروه صنعتی پلیمر تهران ( لوله سازی رزاقی) از سال ۱۳۵۳ رسماً فعالیت خود را در زمینه عرضه و فروش کلیه لوازم بهداشتی ساختمانی و شیر آلات آغاز کرد .در سال ۱۳۶۸ در زمینه تولید لوله های پلیکا ، پلی اتیلن ،برقی و نیز اتصالات پلیکا وارد عرصه تولید گردید. درسال ۱۳۷۱ این کارخانه با […]

گروه صنعتی پلیمر تهران ( لوله سازی رزاقی) از سال ۱۳۵۳ رسماً فعالیت خود را در زمینه عرضه و فروش کلیه لوازم بهداشتی ساختمانی و شیر آلات آغاز کرد .در سال ۱۳۶۸ در زمینه تولید لوله های پلیکا ، پلی اتیلن ،برقی و نیز اتصالات پلیکا وارد عرصه تولید گردید.

درسال ۱۳۷۱ این کارخانه با آرم و نام رزاقی به ثبت رسید. به این ترتیب در راستای فراهم نمودن رضایت مشتری و بالا بردن کیفیت کالا با دایر نمودن آزمایشگاه کامل و دعوت به همکاری از مهندسین متعهد و مجرب در زمینه امور کنترل کیفیت در سال ۱۳۸۰ موفق به اخذ علامت استاندارد ایران شد.

هم اکنون این کارخانه با وارد کردن ماشین آلات پیشرفته روز دنیا، اقدام به گسترش خطوط تولید لوله و اتصالات با ظرفیت حداقل ۵۰۰۰ تن در سال نموده که این خطوط در شهرک صنعتی شمس آباد (روبروی فرودگاه امام خمینی تهران) مشغول بکار میباشد و در حال حاضر محصولات خود را در سطح تهران، شهرستانها و کشورهای منطقه توزیع می نماید.

همچنین گروه صنعتی پلیمر تهران با در اختیار داشتن پرسنل ماهر و کارآزموده در زمینه ساخت اتصالات جوشی پلیکا و پلی اتیلن در سایزهای مختلف توانسته است مشتریان ثابتی را در اقصی نقاط کشور جذب کند.

امید است بازدید از این سایت، سرآغاز همکاری با شما بازدید کننده گرامی باشد.

lsr.co.ir

barghab.ir