گره گشایی از کار مردم؛ قرب به خداست

مهندس علیرضا کشانی مشاور مدیرعامل و قائم مقام شرکت توزیع برق اصفهان در مراسم تکریم و معارفه معاونین و مدیران شرکت گفت : فرصتی شد تا در این مراسم از زحمات تمام معاونین و مدیران و دیگر همکاران که در این سال‌ها با تلاش خویش به دنبال ارتقا و پیشرفت شرکت بودند تشکر و قدردانی کنم .
به گزارش برقآب، مهندس علیرضا کشانی مشاور مدیرعامل و قائم مقام شرکت توزیع برق اصفهان در مراسم تکریم و معارفه معاونین و مدیران شرکت گفت : فرصتی شد تا در این مراسم از زحمات تمام معاونین و مدیران و دیگر همکاران که در این سال‌ها با تلاش خویش به دنبال گره گشایی از کار مردم، ارتقا و پیشرفت شرکت بودند تشکر و قدردانی کنم.
وی با اشاره به تلاش های مهندس مهرداد دادخواه در حوزه‌های مختلف عنوان کرد: تلاش ایشان در حوزه منابع انسانی و مهندسی و دیگر مسئولیت ها ارزنده و شایسته‌ بوده است و امید است در منصب جدید به عنوان مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره نیز موفق و پیروز باشند.
 وی خاطرنشان کرد : جابجایی های صورت گرفته به طور قطع بر اساس ضروریات و اهداف اصلی شرکت و راهبردهای تعیین شده بوده است و باید در این مسیر پشتیبان و همراه همدیگر باشیم.
مهندس کشانی افزود : به عنوان یک برادر کوچکتر توصیه ای به همه شما عزیزان دارم و از شما می خواهم که در هر مرتبه و جایگاهی که هستید تمام تلاش‌ خود را برای قربه الی الله و رضایت مردم انجام دهید چرا که پس از پایان مسئولیت در هر حوزه ؛ حسرتی برای شما باقی نماند که می‌توانسته آید اقدامات موثرتر و یا بهتر انجام دهید ولی انجام ندادید.
وی در پایان تصریح کرد: سعی کنید در هر پست و منصبی که هستید گره گشای کار مردم باشید و بدانید رمز موفقیت شما خدمت و بندگی و مجاهدت در راه خداوند متعال می باشد.