گرمای هوا ، بابا برقی یزدی ها را راهی خیابان ها کرد

با افزایش دمای هوا در استان یزد و لزوم صرفه جویی در مصرف بهینه برق ، بابا برقی یزدی ها مردم را به رعایت الگوی مصرف دعوت کرد.

به گزارش برقآب، با افزایش دمای هوا در استان یزد و لزوم صرفه جویی در مصرف بهینه برق ، بابا برقی یزدی ها مردم را به رعایت الگوی مصرف دعوت کرد.

سعیده فهیمی ، مدیر دفتر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان یزد با اشاره به شرایط خاص صنعت برق و اهمیت تامین برق پایدار مشترکین ، افزود : دعوت مردم دارالعباده به پیوست به پویش ” با انرژی ” و اطلاع رسانی از جوایز آن برای مشترکینی که ۱۵ درصد مصرف خود را در ۲۱ هفته کاهش دهند با حضوربابا برقی انجام شد.

وی حضور در پارک ها و مراکز عمومی و آموزش مردمی از طریق سفیر و دوست انرژی ؛ عموبرقی ؛ اطلاع رسانی به واحدهای صنفی و مراکز خرید شهری از طریق بهره برداران ، تکنسین های اتفاقات و عملیات و رابطان آموزش دیده روابط عمومی ، ، نشر مطالب مرتبط با پویش با انرژی و بسیاری از اقدامات از این قبیل در استان یزد را مورد اشاره قرار داد.

این مسئول به تجهیز خودروی  با انرژی برای حضور در سطح شهر برای حضور کارشناسان در بین مردم اشاره ای هم داشت و شهروندان یزدی را به رعایت استفاده صحیح از وسایل برقی در ساعات غیر پیک بار نظیر ساعت های اولیه ظهر و شب و تنظیم دمای سیستم های سرمایشی به روی ۲۵ درجه سانتیگراد دعوت کرد.