گرامیداشت هفته بسیج در شرکت آب منطقه ای قزوین

به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج مراسمی با حضور نماینده ولی فقیه در سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین، مدیرعامل، معاونین و جمعی از مدیران و همکاران شرکت آب منطقه ای قزوین در محل نماز خانه این شرکت برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برقاب؛ به نقل از روابط عمومی شرکت آب منطقه ای استان قزوین مراسم گرامیداشت هفته بسیج در شرکت آب منطقه ای قزوین برگزار گردید.

حجت الاسلام و المسلمین علیمراد یوسفی نماینده ولی فقیه در سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین در این مراسم ضمن گرامیداشت هفته بسیج و سالروز تشکیل بسیج مستضعفین به فرمان امام خمینی (ره)، اظهار داشت: عنایت حق تعالی موجب پیروزی انقلاب شد و امروز شاهد آن هستیم که جمهوری اسلامی و انقلاب ما به یک پدیده و شگفتی در دنیا تبدیل شده است.

وی ادامه داد: علیرغم تمام توطئه هایی که دشمنان قسم خورده انقلاب علیه این نظام انجام می دهند، اما در اندیشکده های خود همه به بزرگی و شگفتی این نظام و انقلاب اذعان دارند.

حجت الاسلام و المسلمین یوسفی گفت: بنابر فرمایشات مقام معظم رهبری مدظله العالی شکست اسرائیل در جنگ با مردم مظلوم غزه حتمی است، چراکه نمی تواند در مقابل این حرکت بزرگ که در دنیا ایجاد شده مقاومت و این حرکت همان بیداری اسلامی و آتش زیر خاکستر است.

نماینده ولی فقیه در سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین تصریح نمود: دشمنان از شروع انقلاب اسلامی تا به امروز تحریم های شدیدی را علیه کشور عزیزمان ایران به اجراء گذاشته اند اما امروزه همان کشورهایی که تلاش کردند ما را تمام زمینه ها تحریم و منزوی کنند شاهد رشد و تعالی ما هستند و این مهم فقط در سایه فضل الهی و امام عصر (عج) امکان پذیر شده است.

شایان ذکر است در پایان این مراسم با اهداء لوح تقدیر از فعالین پایگاه مقاومت بسیج شرکت آب منطقه ای قزوین و همکارانی که در برپایی سقاخانه آب این شرکت در ایام تاسوعای حسینی و خدمت رسانی به زائرین اربعین امام حسین (ع) در موکب شرکت مدیریت منابع آب ایران در مرز مهران حضور فعال داشتند، قدردانی و تشکر بعمل آمد.