گذر موفق شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی از پیک بار تابستان ۱۴۰۱

معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی گفت: با هماهنگی ها و برنامه ریزیهای انجام گرفته و همکاری مشترکین برق در استان، عبور از پیک بار تابستان سال ۱۴۰۱ با موفقیت انجام گرفت.

به گزارش روابط عمومی، مهدی دهقان افزود: در این راستا شرکت توزیع نیروی برق استان خراسان رضوی از مهرماه سال ۱۴۰۰ طی هماهنگیهای لازم با نهادهای مربوطه نظیر سازمان جهاد کشاورزی، سازمان صنعت معدن و تجارت، شرکت شهرکهای صنعتی ، سازمان نظام صنفی کشاورزی و… اقدامات لازم را مطابق با آخرین شیوه نامه های ارسالی از سوی هیات وزیران و شرکت توانیر انجام داد.

وی اظهار داشت: همزمان با عقد تفاهم نامه همکاری با مشترکین بزرگ برق خراسان رضوی و اطلاع رسانی به همه آنان بویژه مشترکین خانگی و تجاری، اقدامات لازم نسبت به جلب مشارکتشان انجام گرفت، در این راستا نسبت به برگزاری نشستهایی با فرمانداران و مدیران جهاد کشاورزی، سازمان صمت و تشکلهای صنفی در شهرستانهای استان به منظور تشریح شرایط و اعلام برنامه ها اقدام شد.

معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی گفت: در راستای اجرای تکالیف ابلاغی، مطابق با تفاهم نامه وزارت صمت و وزارت نیرو و با هماهنگی شرکت شهرکهای صنعتی و سازمان صمت و سایر بخشها در استان، مشترکین کشاورزی و مشترکین صنعتی با این شرکت در حوزه مدیریت مصرف برق همکاری کردند.

مهندس دهقان اضافه کرد: پایش مصرف ادارات دولتی هم به صورت حضوری و هم به صورت پایش مصرف از طریق کنتورهای هوشمند انجام شد که در این راستا برق ۱۶۰ دستگاه دولتی در خراسان رضوی به دلیل پرمصرف بودن آنها قطع گردید.

وی بیان کرد: برآیند همه اقدامات انجام شده، جلب همکاری و تحقق سهمیه از طریق اجرای برنامه ها با همکاری مشترکین شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی بوده که باعث جلوگیری از اعمال مدیریت بار اضطراری و بی برنامه، همچنین پرهیز از بروز خسارت به مشترکین و جلب رضایت آنان شده است.

معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی گفت: بی تردید گذر موفقیت آمیز از پیک بار امسال بدون همراهی و همکاری همه مشترکین، امکان پذیر نبوده است، لذا بر خود وظیفه می دانیم از تمامی مشترکین در بخشهای مختلف مصرف قدردانی کنیم.

مهندس دهقان اظهار امیدواری کرد، با بهینه سازی و اجرای صحیح فرهنگ مصرف، رعایت الگوی مصرف در بخش خانگی، اصلاح تجهیزات برقی سایر بخشها با استفاده از وسایل با بهره وری بالاتر بتوان در کاهش مصرف انرژی ارزشمند برق و مدیریت بار شبکه سراسری موفق بود و خدمات مناسبی به مشترکین ارایه کرد.