کیفیت آب شرب خط قرمز شرکت آب و فاضلاب است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی گفت: کیفیت آب شرب خط قرمز شرکت آب و فاضلاب است و درقبال کیفیت آب شرب مردم مسئولیت قانونی و اخلاقی داریم. لطیف خوش سیرت در جلسه ستاد پایش تنش آبی استان که با حضور معاونین ستادی شرکت و حضور ویدئوکنفرانسی مدیران امور شهرستان ها برگزار شد، اظهار […]

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی گفت: کیفیت آب شرب خط قرمز شرکت آب و فاضلاب است و درقبال کیفیت آب شرب مردم مسئولیت قانونی و اخلاقی داریم.

لطیف خوش سیرت در جلسه ستاد پایش تنش آبی استان که با حضور معاونین ستادی شرکت و حضور ویدئوکنفرانسی مدیران امور شهرستان ها برگزار شد، اظهار داشت: حضور مدیران در میان مردم و بررسی و پی گیری مسائل و مشکلات، تاب آوری مردم در قبال کم آبی و تنش های آبی را افزایش می دهد.

وی، تامین آب شرب مردم تحت هر شرایطی را وظیفه ذاتی شرکت آب و فاضلاب برشمرد و افزود: در مناطقی از روستاهای استان که با تنش و مشکل کمبود آب مواجه هستند، آب شرب مورد نیاز مردم با استفاده از تانکرهای سیار انجام می شود و مشکلی در این رابطه وجود ندارد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی با بیان اینکه در آبرسانی سیار به روستاها، روستاهای تحت پوشش و غیرتحت پوشش نداریم، خواستار اعزام سریع تانکرهای سیار در کمترین زمان ممکن برای آبرسانی به روستاهای مواجه با تنش آبی شد.

وی با اشاره به نقش و اثر سازمان های مردم نهاد در فرهنگ سازی در راستای مصرف بهینه آب و رعایت الگوی مصرف، بر همکاری روابط عمومی شرکت با این سازمان ها تاکید کرد.

در ادامه این جلسه هریک از مدیران امور آب و فاضلاب شهرستان های استان، دیدگاه ها و نکته نظارت خود در رابطه با مسائل و مشکلات مبتلابه ارائه و تصمیمات لازم در این خصوص ارائه شد.