کنترل هوشمندانه معابر شهری یزد 

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان یزد گفت : با بهره گیری از سامانه کنترلی هوشمند روشنایی معابر ، وضعیت معابر از راه دور کنترل و از اتلاف انرژی در ساعات پایانی شب جلوگیری خواهد شد. به گزارش دفتر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان یزد ، مهندس عبدالحمید عباس شیاری در بازدید از […]

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان یزد گفت : با بهره گیری از سامانه کنترلی هوشمند روشنایی معابر ، وضعیت معابر از راه دور کنترل و از اتلاف انرژی در ساعات پایانی شب جلوگیری خواهد شد.

به گزارش دفتر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان یزد ، مهندس عبدالحمید عباس شیاری در بازدید از سامانه کنترلر هوشمند روشنایی معابر یکی از معابر اصلی شهر ، افزود : این سامانه شامل rtu و کنتاکتور و تجهیزات اندازه گیری است که قادر خواهد بود روشنایی معابر را در ساعات کم ترافیک کاهش و به صورت یک در میان یا یک سوم روشن یا خاموش کند.

وی اظهار کرد : با اجرای این سامانه نیازی به قطع و وصل چراغ ها به صورت دستی در شرایط کمبود تولید نیست و باعث صرفه‌جویی در هزینه‌های جاری می شود.

این مسئول اضافه کرد : این سامانه دارای یک نرم افزار تحت وب بومی برای کنترل از راه دور و برنامه ریزی قطع و وصل روشنایی بر روی بستر اینترنت طراحی و اجرا شده است.

مهندس شیاری   نصب بر روی  تابلو های روشنایی  در معابر اصلی شهر و امکان کنترل حدود ۱۰ هزار مجموعه چراغ را از مزیت های آن بیان کرد.

وی کاهش مصرف انرژی الکتریکی و افزایش طول عمر لامپ‌ها با بهره گیری از سامانه کنترلی هوشمند را متذکر شد و گفت : ساعت های پایانی شب تا ساعت های اولیه روز که رفت و آمد به حداقل ممکن می رسد ، استفاده از این سیستم ها ضمن کاهش میزان مصرف انرژی باعث افزایش طول عمر چراغ ها و نیاز به تعویض کمتر لامپ های معیوب خواهد شد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان یزد اشاره کرد : بر حسب نیاز در شرایط مختلف تعدیل بار روشنایی معابر بدون کاهش امنیت مردم با بهره مندی از سامانه های هوشمند صورت گرفته و می توان به کمک آن بار مصرف روشنایی را در شرایط پیک بار کنترل کرد.

 

تامین روشنایی بلوار پژوهش و و جابجایی تاسیسات برق چند بلوار در دستورکار

مشاور مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان یزد از قرار گرفتن در دستورکار تامین روشنایی بلوار پژوهش و و جابجایی تاسیسات برق چند بلوار اصلی شهرستان یزد خبر داد.

مهندس صادق نعمتی زاده در نشست با مسئولین شهرداری منطقه سه ، افزود : تامین روشنایی بلوار پژوهش از پروژه های مهم شهری است که نیاز به اعتبار چهارده هزار میلیون ریالی دارد که قرار است به صورت مشارکتی در قالب تفاهم نامه احداث شود.

وی اضافه کرد : جابجایی شبکه بلوار فضیلت و کلیه تاسیسات آن توسط شرکت توزیع نیروی برق با برآورد اعتبار چهارهزار و ۵۰۰ میلیون ریال انجام می شود که هزینه آن را شهرداری به عهده خواهد گرفت.

این مسئول یادآور شد :  طرح جابجایی تاسیسات بلوار ابوترابی با تامین پایه های بتونی توسط شهرداری قابلیت اجرا داشته و طرح بلوار جانبار هم بررسی مجدد شده تا تغییرات لازم در طرح اعمال شود.

وی تاکید کرد : برای احداث شبکه ها در میادین و معابر اصلی ، گرفتن استعلام از شهرداری ضروری است و شهرداری موظف به پاسخگویی و ارسال جوابیه تا ۲۴ ساعت بعد از وصول آن خواهد بود.

مشاور مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان یزد خاطرنشان کرد : تصویر نقشه جامع شهرستان یزد به درخواست توزیع برق از سوی شهرداری قابل ارسال است که کمک شایانی را در سرعت بخشیدن به طرح ها خواهد داشت.

 

مدیران مسائل فراگیر را در کمیته راهبری مدیریت مطرح کنند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان یزد تاکید کرد : مدیران با طرح مسائل فراگیر شرکت و ارائه راهکار مناسب ، برای مرتفع کردن مشکلات تلاش کنند.

مهندس عبدالحمیدعباس شیاری در نشست کمیته راهبری مدیریت ، با تاکید بر بیان طرح مسائل فراگیر سازمان در کمیته و ارائه راهکار مناسب برای رفع مشکلات توسط واحدها و امورها ، افزود : تهیه گزارش های کارشناسی و تحلیلی و مشارکت فعالانه در این کمیته همراه با راهکارهای عملیاتی برای پیشبرد اهداف و سیاستهای اصلی امری مهم و حیاتی است.

وی اذعان کرد : مدیران امروز باید ابعاد مختلف مدیریت تحت سرپرستی و حرفه خود را شناخته و ضمن آگاهی از مسائل و مشکلات ، مسائل را با ارائه راهکار مهندسی مرتفع کنند.

این مسئول تبیین مسائل فراگیر و عمومی از یک سو و مسئولیت پذیری برای رفع مشکلات از سوی دیگر را حائز اهمیت خواند و گفت : بنا به موقعیت، تجربه، دانش و نگرش‌های مختلفی که داریم ، حل مشکلات متفاوت و رویارویی با آنان گسترده است ،برای همین برای رفع مشکلات می توان ایده های متفاوت و ارزشمندی را استخراج کرد.

وی تاکید کرد : کارهای جدید و خلاقانه همکاران را با ارائه گزارش های تحلیلی واقعی به شرکت توانیر انعکاس دهید.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان یزد از تلاش های شبانه روزی همکاران در مدیریت پیک بار و رصد و کنترل بار مشترکین صنعتی قدردانی کرد و بر آموزش مستمر مردم با مفاهیم مدیریت انرژی تاکید داشت.