کسب مقام نخست مسابقات مهارتهای شغلی توسط توزیع برق شیراز

کارکنان شرکت توزیع نیروی برق شیراز در مسابقات مهارت‌های شغلی کارکنان شرکت‌های توزیع نیروی برق مناطق جنوب و جنوب غرب کشور، درخشیدند و موفق به کسب رتبه نخست این مسابقات  شدند.

مدیرعامل شرکت توزیع برق شیراز گفت: کسب مقام اول در مسابقات مهارتهای شغلی، نتیجه نگاه جامع نگر و فراسازمانی در آموزش منابع انسانی این شرکت و توجه همزمان به دانش و مهارت دانست.

مهندس محمدرضا سلاحی ضمن تبریک کسب موفقیت کارکنان این شرکت در مسابقه مهارت محور در رشته های نصب انشعاب تک فاز، نصب انشعاب سه فاز، احداث کابل خود نگهدار و تبدیل شبکه مسی به کابل خود نگهدار گفت: ماهیت کار در صنعت برق خصوصا شرکتهای توزیع کاملا فنی، تخصصی و مهارت محور است.

معاون منابع انسانی شرکت توزیع برق شیراز نیز گفت: این شرکت در آموزشهای بدو استخدام با هماهنگی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان دوره کاملی از مهارتهای مورد نیاز را تحت عنوان دوره فن ورز شبکه هوایی برگزار میکند و هم اکنون تمامی نیروهای این شرکت تنها با داشتن گواهی دوره مذکور مجاز به کار بر روی شبکه هستند.

علی احمد زاده گفت: برگزاری دومین دوره مسابقات مهارتهای شغلی کارکنان شرکتهای توزیع نیروی برق جنوب و جنوب غرب کشور به میزبانی اهواز موجب فراهم کردن زمینه آموزش مهارت، دانش فنی روز  و استمرار آموزشها با هدف ارتقا توانمندیهای کارکنان بوده است.

وی ادامه داد: در این مسابقات که با حضور نمایندگان انجمن صنفی کارفرمایی شرکتهای توزیع برق کشورو داوران از استان های مشهد ، مازندران ، کرمان و مرکزی در تاریخ ۲۰ و ۲۱ اردیبهشت برگزار گردید، این شرکت در رشته‌های نصب انشعاب تکفاز و نصب انشعاب سه فاز مقام اول و در دو رشته احداث کابل خود نگهدار و تبدیل شبکه مسی به کابل پس از شرکت میزبان مقام دوم و در مجموع مقام نخست مسابقات را کسب کرد .