توسط توزیع برق استان قزوین صورت گرفت:

کسب عنوان برتر کشوری در حوزه “حضور در فضای مجازی”

روابط عمومی شرکت توزیع برق استان قزوین با کسب عنوان شرکت برتر در حوزه "حضور در فضای مجازی " در بین روابط عمومی‌های صنعت برق کشور، از معاون برق و انرژی وزیر نیرو و مدیرعامل شرکت توانیر لوح تقدیر دریافت کرد.

  روابط عمومی شرکت توزیع برق استان قزوین موفق به کسب عنوان برتر کشوری در حوزه “حضور در فضای مجازی” شد.

به گزارش برقآب، به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع برق استان قزوین ، در تقدیرنامه اهدایی همایون حایری معاون برق و انرژی وزارت نیرو و مصطفی رجبی مشهدی رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت توانیر به عزیز عباسی مدیر روابط عمومی شرکت توزیع برق استان قزوین با معرفی این شرکت به عنوان شرکت برتر در حوزه “حضور در فضای مجازی” آمده است:
مساعی ارزنده جنابعالی و همکاران محترم تان در تبیین اهداف، برنامه‌ها و عملکرد صنعت برق کشور و اطلاع‌رسانی گسترده به مشترکان و اقدامات شایسته فرهنگی و مدیریت مصرف برق در سال جاری مایه افتخار و سربلندی بوده و برگ ‌زرینی است که در دفتر افتخارات روابط‌ عمومی های این صنعت درج خواهد شد.
با عنایت به ارزیابی صورت گرفته، کوشش و همت والای آن روابط عمومی در سال جاری در انجام ماموریت‌های ملی موجب کسب عنوان شرکت برتر در حوزه “حضور در فضای مجازی” گردیده است.
بدینوسیله این لوح‌ تقدیر به پاس تلاش‌های ارزنده جنابعالی و به نمایندگی از مجموعه همکارانتان، تقدیم آن جناب می‌گردد.
امید است در سال‌های آتی با ارتقای سطح تعاملات و ارتباطات با مخاطبان، انتشار حداکثری اخبار و رویدادهای صنعت برق در رسانه‌ها و مدیریت و برنامه‌ریزی برای حضوری فعال در عرصه جامعه در راستای اجتماعی سازی صنعت برق و ارتقاء ارزش انرژی و فرهنگ مصرف بهینه شاهد افزایش رضایت‌مندی مردم و موفقیت‌های روزافزون باشیم.
بر اساس این گزارش ، روابط عمومی شرکت توزیع برق استان قزوین پیش از این نیز در “جشنواره ارزیابی روابط عمومی‌های صنعت آب و برق کشور” به عنوان روابط عمومی برتر معرفی و مورد تقدیر قرار گرفت.
روابط عمومی شرکت توزیع برق استان قزوین همچنین به عنوان روابط عمومی برتر ” نوزدهمین دوره سمپوزیوم بین‌المللی روابط عمومی و بیستمین دوره جشنواره برترین‌های روابط عمومی ایران” انتخاب و تندیس و لوح سپاس را در سالجاری دریافت کرده است.