کسب عنوان برتر در حوزه خبر و اطلاع رسانی

سرپرست روابط عمومی نیروگاه بندرعباس از کسب عنوان برتر خبر و اطلاع رسانی در بین نیروگاه های کشور درشش ماهه اول سال۱۴۰۰ خبر داد. به گزارش روابط عمومی شرکت مدیریت تولید برق هر مزگان، محمد پور سبز علی عنوان کرد: با توجه به اهمیت حوزه خبر و اطلاع رسانی ، روابط عمومی نیروگاه موفق شد […]

سرپرست روابط عمومی نیروگاه بندرعباس از کسب عنوان برتر خبر و اطلاع رسانی در بین نیروگاه های کشور درشش ماهه اول سال۱۴۰۰ خبر داد.
به گزارش روابط عمومی شرکت مدیریت تولید برق هر مزگان، محمد پور سبز علی عنوان کرد: با توجه به اهمیت حوزه خبر و اطلاع رسانی ، روابط عمومی نیروگاه موفق شد در بین ۱۹ نیروگاه کشور ، بالاتر از نیروگاه شهید رجایی قزوین، رامین اهواز و شهید سلیمی نکا قرار گرفته و با تولید ۵۳ خبر ، عنوان نخست را به خود اختصاص دهد.
سرپرست روابط عمومی نیروگاه بندرعباس خاطر نشان کرد: این تعداد خبر تولیدی ، مربوط به پایگاه خبری شرکت مادر تخصصی تولید نیروی برق حرارتی بوده و آمار تولید در خبرگزاریهای استانی و کشوری ،روزنامه ها ، صداوسیما و شبکه های مجازی بالغ بر ۵۰۰ خبر بوده که این خود یک رکورد محسوب شده و در طول سالهای اخیر بی سابقه بوده است.

پورسبزعلی افزود : در بخش طراحی و نشر اینفوگرافی تعداد ۵۰ عدد طرح و در بخش چاپ بنر نیز تعداد ۱۸۸ بنر به مناسبتهای گوناگون طراحی و چاپ گردید .این درحالی است که در شش ماهه اول دو جلد فصلنامه منتشر و در زمینه نظرسنجی و افکارسنجی بیش از ۲۵۰ مورد اطلاعات جمع آوری شده است.