کسب رتبه هشتم GIS توسط آبفا سمنان

در پی اعلام نتایج ارزیابی وضعیت موجود اطلاعات مکانی، اطلاعات توصیفی کاربردی ،GIS Ready و ایجاد دیتابیس مکانی در سال ۹۹،شرکت آب و فاضلاب استان سمنان موفق به کسب رتبه هشتم در بین شرکت های آب و فاضلاب کل کشور گردید. به گزارش روابط عمومی آبفای استان سمنان، سعید شایگان معاون منابع انسانی و تحقیقات […]

در پی اعلام نتایج ارزیابی وضعیت موجود اطلاعات مکانی، اطلاعات توصیفی کاربردی ،GIS Ready و ایجاد دیتابیس مکانی در سال ۹۹،شرکت آب و فاضلاب استان سمنان موفق به کسب رتبه هشتم در بین شرکت های آب و فاضلاب کل کشور گردید.

به گزارش روابط عمومی آبفای استان سمنان، سعید شایگان معاون منابع انسانی و تحقیقات شرکت با اعلام این خبر گفت: طبق این ارزیابی، شرکت با کسب نمره ۵۲.۰۵ در گروه B و رده هشتم کل کشور در میان ۳۵شرکت قرار گرفت.

وی افزود: در بخش آب نمره اکتسابی ۴۸، در بخش فاضلاب نمره اکتسابی ۳۷ و در بخش مشترکین نمره کسب شده ۷۵.۲بوده است. کسب این امتیازات در وضعیتی است که نمره میانگین کشوری ۳۴.۴ اعلام شده است.

شایگان خاطر نشان کرد: در ارزیابی دوره گذشته، شرکت آب و فاضلاب استان سمنان در بین ۳۵ شرکت در رده ۳۲ قرار گرفته بود که در ارزیابی عملکرد سال  ۹۹ و مشارکت صمیمانه همکاران رشد چشمگیر ۲۴ پله ای نسبت به سال گذشته در زمینه GIs داشت.