کسب رتبه شایسته تقدیر ویژه امور فرهنگی دینی آبفای اصفهان

در بین دستگاه های اجرایی استان  را به دلیل تلاش در جهت توسعه و ترویج فرهنگ نماز به خود اختصاص داد بر اساس نظر هیئت داوران و ارزیابی انجام شده توسط ستاد اقامه نمازدر سال ۱۳۹۹در مورد برنامه ها و عملکرد ادارات استان در توسعه فرهنگ نماز ، شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان با […]

در بین دستگاه های اجرایی استان  را به دلیل تلاش در جهت توسعه و ترویج فرهنگ نماز به خود اختصاص داد

بر اساس نظر هیئت داوران و ارزیابی انجام شده توسط ستاد اقامه نمازدر سال ۱۳۹۹در مورد برنامه ها و عملکرد ادارات استان در توسعه فرهنگ نماز ، شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان با کسب ۱۰۰ امتیاز  عنوان ((شایسته  تقدیر ویژه)) را به خود اختصاص داد.

ابراهیم رنجبر مدیر ستاد اقامه نماز استان و مشاوراستاندار با ارسال لوح تقدیر  ضمن قدردانی از تلاش ها و پیگیری های صورت گرفته ، کسب این توفیق را تبریک گفت و ابراز امیدواری کرد تلاش های به عمل آمده ، مقبول درگاه الهی واقع شده و ذخیره روزی باشد که جز عمل صالح هیچ مدال و عنوانی ، کارایی ندارد.

مدیر دفتر امور فرهنگی و دینی آبفای استان اصفهان هم با اشاره به کسب این موفقیت اظهار داشت:  درجامعه اسلامی باید نهایت تلاش در  اجرای دستورات  اسلام انجام گیرد  و پاداش اخروی بهترین تقدیر است.

سید اکبر هاشمی افزود: کسب این توفیق مدیون توجه و تلاش مدیران و کارکنان شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان در جهت اقامه نماز و  شعائر دینی است..