دستگاه شایسته تقدیر در سامانه سامد

شرکت آب و فاضلاب استان گلستان در عملکرد سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت (سامد) در سال ۱۳۹۹ به عنوان دستگاه شایسته تقدیر، بین ادارات کل استان معرفی شد . به گزارش برقآب و به نقل از روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان گلستان ، براساس ارزیابی دفتر مدیریت عملکرد بازرسی […]

شرکت آب و فاضلاب استان گلستان در عملکرد سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت (سامد) در سال ۱۳۹۹ به عنوان دستگاه شایسته تقدیر، بین ادارات کل استان معرفی شد .

به گزارش برقآب و به نقل از روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان گلستان ، براساس ارزیابی دفتر مدیریت عملکرد بازرسی و امورحقوقی استانداری گلستان، شرکت آبفا استان گلستان رتبه شایسته تقدیر در عملکرد سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت (سامد)در سال ٩٩ را دربین ادارات کل استان کسب کرد.

براساس این گزارش، در سال ۹۹ با هدایت و پشتیبانی مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان گلستان استان، همت دفتر روابط عمومی و آموزش همگانی و همکاری معاونت‌ها و تمامی مدیران مناطق و کارشناسان پرتلاش در تمامی بخش‌ها و قسمت‌های مختلف شرکت آبفا گلستان در ۱۲ ماهه سال ۹۹ از ۱۰۰امتیاز در نظر گرفته شده در ارزیابی ،  این شرکت موفق به دریافت ۹۴ امتیاز شد که رتبه شایسته تقدیر در بین دستگاه های اجرایی استان را کسب نمود.

گفتنی است شبکه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت ( سامد) سامانه‌ای است که مردم از طریق آن و بدون واسطه با شماره‌گیری تلفن ۱۱۱، و یا مراجعه به سایت

https://111.ir  مشکلات و خواسته‌های خود را با مسئولان و مدیران دستگاه‌های اجرایی در میان گذاشته و از طریق دریافت کد رهگیری نتیجه مطالبات خود را پیگیری می‌کنند.