کسب رتبه سوم شرکت آب منطقه ای قزوین در ارزیابی عملکرد وزارت نیرو

سرپرست معاونت برنامه ریزی شرکت آب منطقه ای قزوین گفت: براساس فرآیند ارزیابی صورت گرفته توسط وزارت نیرو شرکت آب منطقه ای قزوین با کسب 939 امتیاز از مجموع 1000 امتیاز موفق به کسب رتبه سوم در بین شرکت های آب منطقه ای کشور گردید.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای قزوین مهندس اسدی سرپرست معاونت برنامه ریزی این شرکت با اعلام این خبر اظهار داشت: وزارت نیرو همه ساله و براساس شاخص های تدوین شده در محورهای ذینفعان کلیدی، مالی، فرآیندهای کلیدی و رشد و یادگیری اقدام به ارزیابی شرکت های تابعه این وزارت خانه در سطح کشور می نماید.
وی افزود: براساس ارزیابی صورت گرفته بر بنای عملکرد و اقدامات شرکت های آب منطقه ای سراسر کشور شرکت آب منطقه ای قزوین با کسب مجموع ۹۳۹ امتیاز بعد از شرکت های آب منطقه ای یزد و آذربایجان شرقی موفق به کسب رتبه سوم در این ارزیابی گردید.
مهندس اسدی تصریح کرد: کسب این نتیجه درخشان که ماحصل تلاش و پشتکار تمامی همکاران در شرکت و حمایت های مدیرعامل بوده است حاکی از آن است که این شرکت در مسیر رشد و تعالی قرار گرفته و امیدواریم با تداوم این تلاش ها در سالیان آتی شاهد ارتقا جایگاه شرکت آب منطقه ای قزوین در سطح کشور باشیم.
شایان ذکر است شرکت آب منطقه ای قزوین در جشنواره شهید رجایی سال جاری نیز موفق به کسب رتبه برتر در گروه زیربنایی شده بود.