کسب رتبه برتر مسئول فرهنگی شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی

با کسب رتبه برتر مسئول فرهنگی شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی در همایش آموزشی ائمه جماعت و مسئولان فرهنگی صنعت برق کشور، افتخار دیگری برای این شرکت رقم خورد.

 همایش دو روزه آموزشی ویژه ائمه جماعات و مسئولان فرهنگی شرکتهای توزیع برق و برق منطقه ای کشور با حضور ۵۰۰ نفر از ائمه جماعات و مسئولان فرهنگی صنعت برق کشور طی روزهای ۲۳ و ۲۴ آذرماه در مجتمع فرهنگی – هنری امام رضا(ع) مشهد مقدس برگزار شد.
 در این همایش از  ۱۶ نفر از ائمه جماعات صنعت برق کشور که در تولید محتوا و تهیه کلیپ های چند دقیقه ای در حوزه نماز، قرآن، اخلاق اداری، اخلاق در خانواده و مباحث روز عملکرد مطلوبی داشتند، با اهدای لوح قدردانی شد.
 در این همایش، مهندس “مهدی مرزبانی”، مسئول فرهنگی شرکت توزیع نیروی برق استان خراسان رضوی به عنوان مسئول فرهنگی برتر و شایسته تقدیر ویژه مورد تجلیل قرار و با اهدا لوح از ایشان تقدیر‌شد.
 شایان ذکر است در این همایش حجت الاسلام “رضا کاکاوند”، مدیر امور فرهنگی و دینی شرکت توانیر، حجت الاسلام ” دکتر محمودرضا مهاجری” مشاور وزیر و مسئول امور فرهنگی و دینی وزارت نیرو، دکتر “احمد حیدری” معاون حقوقی،پارلمانی و امور مجلس وزیر نیرو و رییس شورای فرهنگی این وزارتخانه حضور داشتند و به ایراد سخنرانی پرداختند.