کسب رتبه برتر شرکت برق منطقه ای سمنان در جشنواره شهید رجایی

شرکت برق منطقه ای سمنان در بین۵۳ دستگاه اجرایی استان سمنان که در ارزیابی جشنواره شهید رجایی ، مورد ارزیابی قرار گرفته بودند ، حائز رتبه برتر گردید. مهندس سید علی اکبر صباغ، رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت برق منطقه ای سمنان با اعلام این خبر افزود: شرکت برق منطقه ای سمنان در جشنواره […]

شرکت برق منطقه ای سمنان در بین۵۳ دستگاه اجرایی استان سمنان که در ارزیابی جشنواره شهید رجایی ، مورد ارزیابی قرار گرفته بودند ، حائز رتبه برتر گردید.

مهندس سید علی اکبر صباغ، رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت برق منطقه ای سمنان با اعلام این خبر افزود: شرکت برق منطقه ای سمنان در جشنواره شهید رجایی  مربوط به ارزیابی عملکرد سال ۱۳۹۹ موفق به کسب رتبه برتر در مجموع امتیازات شاخص های عمومی و اختصاصی در بین ۵۳  دستگاه اجرایی ارزیابی شونده در سطح استان گردیده است.

مهندس صباغ این موفقیت ها را مرهون زحمات و تلاش های مجموعه کارکنان شرکت برق منطقه ای سمنان در تحقق شعار ” افتخار ما خدمت به مردمی است که شایسته خدمتند ” دانست و افزود : همکاران پرتلاشمان در صنعت برق استان تمام همت و سعی خود را در راستای خدمت رسانی به مردم بزرگوار استان به کار خواهند بست.

علیرضا امینیان معاون منابع انسانی این شرکت با اشاره به روند ارزیابی جشنواره شهید رجایی گفت : بیست و چهارمین جشنواره شهید رجایی استان از آبان ماه سال ۱۳۹۹ ابلاغ  و تا مرداد ماه سالجاری در دو بخش شاخص های عمومی و اختصاصی، به بررسی عملکرد دستگاههای اجرایی در پایان اجرای برنامه دوم اصلاح نظام اداری پرداخت که در این میان شرکت برق منطقه ای سمنان در مجموع ۵ محور شاخص های عمومی و شاخص های اختصاصی حائز رتبه برتر گردید.

در لوح تقدیری که به همین منظور از سوی علیرضا آشناگر ، استاندار سمنان و رئیس ستاد جشنواره شهید رجایی استان سمنان و نادر مالکی ، رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان و دبیر این جشنواره ، به مهندس صباغ  ، مدیرعامل شرکت برق منطقه ای سمنان اهداء گردیده ، آمده است : “خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی و ملت بزرگ ایران توفیقی سترگ در مسیر آموزه های بزرگ دینی و انقلابی و تداوم فرهنگ فداکاری و جهادی به شمار می‌رود که شهدای والا مقام به عنوان میراثی ماندگار به یادگار گذاشته‌اند. در سال تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها لازم می‌دانم از تلاش های ارزنده جنابعالی و تمام کارکنان محترم آن دستگاه در راستای تحقق اهداف نقشه راه اصلاح نظام اداری و اعتلای استان و کسب رتبه برتر در مجموعه شاخص‌های عمومی و اختصاصی جشنواره شهید رجایی سال ۱۴۰۰ قدردانی نمایم.،

شایان ذکر است شرکت برق منطقه ای سمنان، طی شش سال گذشته در ارزیابی جشنواره شهید رجایی موفق به کسب رتبه گردیده است.