کسب رتبه برتر روابط عمومی آبفای قم در جشنواره ایران مقتدر

روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان قم در نخستین جشنواره انتخاباتی «ایران مقتدر» به رتبه برتر دست یافت. به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان قم، مراسم اختتامیه نخستین جشنواره انتخاباتی ایران مقتدر با حضور استاندار، معاون سیاسی و امنیتی استاندار و برخی از اهالی رسانه برگزار شد. در این مراسم که […]

روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان قم در نخستین جشنواره انتخاباتی «ایران مقتدر» به رتبه برتر دست یافت.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان قم، مراسم اختتامیه نخستین جشنواره انتخاباتی ایران مقتدر با حضور استاندار، معاون سیاسی و امنیتی استاندار و برخی از اهالی رسانه برگزار شد.

در این مراسم که با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار شد از برترین‌های این جشنواره در بخش‌های مختلف تجلیل شد که در ابتدا با اهدا لوح و تندیس از مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قم به عنوان مدیر حامی روابط عمومی تجلیل شد.

در این لوح تقدیر که به امضا استاندار قم رسیده، آمده است: امروزه روابط عمومی به عنوان هنر هشتم و وزنه قوی و انکارناپذیر در مسیر اطلاع‌رسانی، آگاهی بخشی، اقناع افکار عمومی، مردم‌داری و ایجاد و تقویت سرمایه اجتماعی ارزشمند اعتماد عمومی، دستاوردهای ارزنده‌ای را برای سازمان‌ها به همراه داشته و بدون شک بخش عظیمی از توفیقات این مجموعه مرهون کسانی است که با حمایت‌ها و همراهی‌های خود شرایط کار در این عرصه را هموارتر می‌کنند.

بهرام سرمست در ادامه این لوح تقدیر از زحمات تلاشگران این عرصه به ویژه دکتر علی جان صادق پور مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قم به عنوان مدیر حامی روابط عمومی استان قدردانی کرده است.

همچنین در ادامه این مراسم از برترین‌های جشنواره ایران مقتدر در بخش‌های مختلف قدردانی شد که در بخش روابط عمومی‌های برتر نیز از محمد کربلایی ابراهیمی مدیر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب با اهدا لوح و تندیس قدردانی شد.

در این لوح تقدیر نیز که به امضا دکتر سرمست رسیده، آمده است: نخستین جشنواره انتخاباتی «ایران مقتدر» علاوه بر تحرک بخشی و ایجاد فضای رقابتی سالم و پویا در حرفه فاخر روابط عمومی، زمینه و فرصت مناسبی را برای ایفای مسئولیت اساسی و تخصصی روابط عمومی‌های استان قم در عرصه فضاسازی، شورآفرینی و جلب مشارکت و اعتماد عمومی برای حضور پرشور و نشاط در انتخابات ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ فراهم کرد.

استاندار قم در ادامه این لوح تقدیر خطاب به مدیر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان قم آمده است: نظر به کسب مقام برتر این جشنواره در ارزیابی‌های به عمل آمده، بدینوسیله از زحمات و تلاش‌های ارزنده جنابعالی و همکاران محترمتان تشکر و قدردانی نموده و امیدوارم در پرتو عنایات حق‌تعالی، در راه خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و ارتقا جایگاه روابط عمومی بیش از پیش موفق و مؤید باشید.