کسب رتبه برتر توزیع نیروی برق سمنان در جشنواره شهید رجایی

شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان برای سومین سال متوالی و در بین ۵۳ دستگاه اجرایی، در بخش شاخص های عمومی، به عنوان دستگاه برتر در جشنواره شهید رجایی معرفی شد. در آئین معرفی و تجلیل از دستگاه های اجرایی برتر استان در جشنواره شهید رجایی که با حضور حبیب ا… خجسته پور، معاون استاندار […]

شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان برای سومین سال متوالی و در بین ۵۳ دستگاه اجرایی، در بخش شاخص های عمومی، به عنوان دستگاه برتر در جشنواره شهید رجایی معرفی شد.

در آئین معرفی و تجلیل از دستگاه های اجرایی برتر استان در جشنواره شهید رجایی که با حضور حبیب ا… خجسته پور، معاون استاندار سمنان و نادر مالکی، رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی و دبیر ستاد جشنواره شهید رجایی استان که به صورت ارتباط تصویری از سالن یادگار امام خمینی(ره) استانداری و به صورت مجازی انجام شد، شرکت توزیع برق استان بالاترین امتیاز را در شاخص های عمومی کسب کرده و لوح تقدیر دستگاه برتر به مدیرعامل این شرکت اعطا شد.

گفتنی است: شاخص های عمومی شامل پنج محور؛ ساختار سازمانی، توسعه دولت الکترونیک، سرمایه انسانی، ارتقای سلامت اداری و صیانت از حقوق مردم در نظام اداری و نظارت و ارزیابی بوده که مورد ارزیابی واقع شده است.

در بخشی از متن لوح تقدیر علیرضا آشناگر، استاندار سمنان و مالکی، رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی و دبیر جشنواره شهید رجایی استان خطاب به سیدمحمد موسوی زاده، رئیس هیات مدیره و مدیرعامل این شرکت آمده است: “خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی و ملت بزرگ ایران، توفیقی سترگ در مسیر آموزه های بزرگ دینی و انقلابی و تداوم فرهنگ فداکاری و جهادی به شمار می رود که شهدای والامقام به عنوان میراثی ماندگار به یادگار گذاشته اند. در سال “تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها” لازم می دانیم از تلاش های ارزنده جنابعالی و تمام کارکنان محترم آن دستگاه در راستای تحقق اهداف نقشه راه اصلاح نظام اداری و اعتلای استان و کسب “رتبه برتر در شاخص های عمومی” جشنواره شهید رجایی سال ۱۴۰۰ قدردانی نماییم.”