کسب رتبه برتر آبفای هرمزگان در جشنواره پژوهش و فناوری وزارت نیرو

آب و فاضلاب هرمزگان به عنوان شرکت برتر در جشنواره و نمایشگاه پژوهش و فناوری وزارت نیرو انتخاب شد و لوح و تندیس برتر جشنواره و نمایشگاه هفته پژوهش را دریافت کرد.

شرکت آب و فاضلاب با حضور در این نمایشگاه آخرین پژوهش ها و فناوری های بکار گرفته شده را در معرض دید بازدید کنندگان قرار داد.

عبدالحمید حمزه پور نیز با اشاره به حضور موثر آبفا در نمایشگاه پژوهش و فناوری وزارت نیرو تصریح کرد: عرضه فناوری مرتبط با صنعت و نیاز استان هرمزگان به عنوان فعالیت های ویژه آبفا در نمایشگاه تهران بود که خوشبختانه با ارزیابی های صورت گرفته در سه روز برگزاری نمایشگاه آبفا توانست رتبه برتر عرضه فناوری مرتبط با صنعت در غرفه هفته پژوهش به خود اختصاص دهد.

وی با بیان اینکه شرکت های دانش بنیان در تامین نیازهای فناورانه آبفا نقش به سزایی دارند، گفت: یکی از فناوری های عرضه شده در این نمایشگاه که مورد توجه قرار گرفت دستگاه تصفیه آب و شیرین سازی آب به روش اسمز معکوس تولیدی شرکت دانش بنیان صنعتی شریف بود.

عبدالحمید جابری معاون منابع انسانی و تحقیقات شرکت آب و فاضلاب هرمزگان نیز با بیان اینکه حضور آبفا در این نمایشگاه دستاوردهای خوبی به همراه داشت که عرضه پژوهش ها و فناوری های مرتبط با صنعت مورد استقبال بازدید کنندگان قرار گرفت.

وی افزود: طی سه روز برگزاری این نمایشگاه با فناوران و پژوهشگران حوزه صنعت آب و فاضلاب نیز جلساتی برگزار که زمینه های همکاری طرفین مورد بحث و بررسی قرار گرفت.