کسب رتبه برتر آبفای استان همدان در عرصه پژوهش و فناوری وزارت نیرو

به گزارش روابط عمومي آبفاي استان همدان، محمد صادقي مهر ضمن اشاره به کسب رتبه برتر شرکت برگزيده آبفاي استان در عرصه پژوهش و فناوري همزمان با هفته پژوهش گفت: شركت آب و فاضلاب استان همدان به دليل اختصاص و جذب مناسب اعتبارات پژوهشي، حمايت از پايان نامه هاي تحصيلات تكميلي، ثبت اختراع تجهيزات نوآورانه‌ي مورد نياز صنعت آب و فاضلاب و ترويج وحمايت از شركت هاي دانش بنيان و محصولات مربوطه در جشنواره هفته پژوهش از سوي وزارت نيرو به عنوان شركت برتر انتخاب شد.

وی افزود: شرکت آب و فاضلاب استان همدان  در جشنواره هفته پژوهش، هم به صورت حضوری و هم  به صورت مجازی شرکت داشت که در پایان جشنواره مذکور نیز از مدیر عامل این شرکت با حضور وزیر نیرو قدردانی به عمل آمد.

 

صادقی مهر همچنین با اشاره به گروه ارزیابی  کننده در این پروژه اظهارداشت: ترکیب این گروه شامل دو تن از اعضاء برجسته هیئت علمی دانشگاهها و دو تن از اعضاء ستادی حوزه تحقیقات و فناوری شرکت آب و فاضلاب کشوربود.

 

وی در ادامه به شرکت های آب و فاضلاب برتر در عرصه پژوهش و فناوری  اشاره و بیان کرد: در این جشنواره شرکت آب و فاضلاب استان همدان و آبفای آذربایجان شرقی و به عنوان شرکت های برتر در عرصه پژوهش و فناوری انتخاب شدند