کسب رتبه اول ملاقات‌های چهره به چهره با مردم

طی بررسی‌های مقایسه‌ای انجام شده بین ۳۴ دستگاه پرمخاطب و خدمت‌رسان استان با سایر دستگاه‌های متناظر کشور مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای خراسان رضوی، رتبه اول در حوزه اجرای برنامه ملاقات‌های چهره به چهره با مردم را کسب کرد. به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه‌ای خراسان رضوی، مهندس محمد علایی مدیرعامل شرکت در مقایسه با […]

طی بررسی‌های مقایسه‌ای انجام شده بین ۳۴ دستگاه پرمخاطب و خدمت‌رسان استان با سایر دستگاه‌های متناظر کشور مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای خراسان رضوی، رتبه اول در حوزه اجرای برنامه ملاقات‌های چهره به چهره با مردم را کسب کرد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه‌ای خراسان رضوی، مهندس محمد علایی مدیرعامل شرکت در مقایسه با ۳۴ دستگاه پرمخاطب و خدمت‌رسان استان با سایر دستگاه‌های متناظر کشور در حوزه اجرای برنامه ملاقات‌های چهره به چهره با مردم رتبه اول را کسب کرد.

برنامه ملاقات حضوری ارباب رجوع با مدیر عامل شرکت آب منطقه‌ای خراسان رضوی هر هفته روزهای دوشنبه با هماهنگی گروه بازرسی و مدیریت عملکرد و دفتر مدیر عامل برگزار می‌شود.

لازم به ذکر است، مهندس علایی، ضمن تشکر از زحمات و تلاش همکاران در برگزاری این ملاقات‌ها، از برخورد مناسب مینا قرصی مسئول رسیدگی به شکایات ارباب رجوع و مسئولیت پذیری وی تقدیر و تشکر کرد.