کسب رتبه اول توسط روابط عمومی آبفای مشهد

مدیر دفتر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب مشهد از کسب مقام نخست این دفتر در سومین جشنواره ارزیابی روابط عمومی های صنعت آب و برق کشور، در بخش نوآوری و خلاقیت خبر داد. به گزارش روابط عمومی آبفا مشهد ، محمود محتشمی راد با اعلام این خبر افزود: آثار ارسالی شرکت های صنعت آب […]

مدیر دفتر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب مشهد از کسب مقام نخست این دفتر در سومین جشنواره ارزیابی روابط عمومی های صنعت آب و برق کشور، در بخش نوآوری و خلاقیت خبر داد.

به گزارش روابط عمومی آبفا مشهد ، محمود محتشمی راد با اعلام این خبر افزود: آثار ارسالی شرکت های صنعت آب و برق کشور به دبیرخانه این جشنواره در سه مرحله مورد ارزیابی قرار گرفت که در مرحله اول تعداد ۲۹۹۵ اثر در شرکت های مادر تخصصی وزارت نیرو غربالگری و گزینش شد و ۱۸۹۸ اثر به مرحله دوم داوری راه یافت. همچنین در داوری مرحله دوم نیز از میان این آثار که در گروه های تخصصی دفتر روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت نیرو صورت پذیرفت، ۵۸۶ اثر به مرحله داوری نهایی رسید و نهایتا آثار ۶۸ شرکت در ۱۴ محور حائز رتبه های برتر جشنواره سوم شدند. گفتنی است در آیین پایانی این جشنواره که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، از برترین های سومین جشنواره ارزیابی روابط عمومی های صنعت آب و برق کشور در موضوعات مختلف قدردانی شد.