کسب دو عنوان قهرمانی در پیکارهای انتخابی دارت مجازی استان فارس

دارت اندازان شرکت آبفا استان فارس در چهارمین دوره از مسابقات انتخابی دارت مجازی استان فارس ، ضمن کسب دو عنوان قهرمانی مسابقات ، دو سکوی قهرمانی مسابقات را از آن خود کردند.  به گزارش روابط عمومی شرکت آبفا استان فارس، قوام جعفری از کارکنان شرکت آبفا استان فارس و از اعضای صاحب عنوان تیم […]

دارت اندازان شرکت آبفا استان فارس در چهارمین دوره از مسابقات انتخابی دارت مجازی استان فارس ، ضمن کسب دو عنوان قهرمانی مسابقات ، دو سکوی قهرمانی مسابقات را از آن خود کردند.

 به گزارش روابط عمومی شرکت آبفا استان فارس، قوام جعفری از کارکنان شرکت آبفا استان فارس و از اعضای صاحب عنوان تیم دارت صنعت آب و برق این استان که دارای عناوین متعدد قهرمانی در دارت کشور می باشد ، در چهارمین دوره از مسابقات انتخابی دارت مجازی استان فارس که با حضور ۳۰ دارتیست از ۳ شهرستان استان فارس ( شیراز ۲۷ ورزشکار، لارستان ۲ ورزشکار و مرودشت ۱ ورزشکار) در دو بخش بانوان و آقایان برگزار گردید، ضمن درخشش و کسب عنوان قهرمانی، گردن آویز طلای مسابقات را بر گردن آویخت و بر سکوی اول مسابقات ایستاد.

 در این دوره از مسابقات مسعود نامداری دیگر دارت انداز شرکت آبفا فارس نیز مقام سوم مشترک را از آن خود کرد و بر سکوی سوم ایستاد.