کسب تندیس بلورین جایزه بین المللی مدیریت دانشی KM4D توسط شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان شرقی

پنجمین کنفرانس بین المللی مدیریت دانشی KM4D با رویکرد حاکمیت نوآوری با حضور وزیر آموزش و پرورش و جمعی از اساتید و خبرگان این حوزه در محل دانشگاه خاتم برگزار شد.
به گزارش دفتر روابط عمومی آبفای استان پنجمین کنفرانس بین المللی مدیریت دانشی KM4D با رویکرد حاکمیت نوآوری با حضور وزیر آموزش و پرورش و جمعی از اساتید و خبرگان این حوزه  در محل دانشگاه خاتم برگزار شد.در این کنفرانس مباحث مختلف در ارتباط با موضوع مدیریت دانش توسط سخنرانان داخلی و خارجی ارائه شد.
آخرین بخش این رویداد مربوط به اهدای جوایز حاصل از ارزیابی شرکت‌ها و سازمانهای حاضر در این دوره از جایزه بود که در راستای توجه جدی مدیریت شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان شرقی به این حوزه و ارزیابی صورت گرفته از طرف انجمن مدیریت ایران شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان شرقی موفق به کسب تندیس بلورین در دومین سال حضور خود در این جایزه شد.
لازم به توضیح است شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان شرقی تنها شرکت از مجموعه صنعت آب و فاضلاب کشور است که در این جایزه مشارکت داشته و با یک سطح ارتقاء نسبت به دوره قبل موفق به دریافت تندیس بلورین شد.
مدل مدیریت دانش KM4D باهمکاری انجمن مدیریت ایران و انجمن مدیریت دانش اتریش در ۶ محور: رهبری و فرهنگ سازمانی ، چرخه دانش ، سرمایه دانشی، فرایندها ، توسعه پایدار و یادگیری و نوآوری توسط انجمن مدیریت ایران طراحی شده و شامل ۱۰۰۰ امتیاز می باشد. و هدف از آن هدایت سازمان‌ها در مسیری است که به طور پایدار و نظام‌مند از تجربیات، نوآوری‌ها و سرمایه‌های فکری خود به طور موثر استفاده نموده و در نهایت خلق ارزش مبتنی بر دانش برای سازمان می باشد.