کاهش هزینه آب بها مصرفی با صرفه‌جویی در مصرف آب

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهرستان خوی، از شهروندان خواست با رعایت الگوی مصرف، به کاهش هزینه‌های آب‌بها کمک کنند.

به گزارش برقآب، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهرستان خوی، از شهروندان خواست با رعایت الگوی مصرف، به کاهش هزینه‌های آب بها مصرفی کمک کنند.

یداله سلطانی گفت: با توجه به شرایط کم‌آبی و نیاز به مدیریت منابع آبی، صرفه‌جویی در مصرف آب نه‌تنها به حفظ منابع طبیعی کمک می‌کند، بلکه می‌تواند منجر به کاهش هزینه‌های خانوارها شود.

وی با اشاره به برنامه‌های شرکت آب و فاضلاب برای ترویج فرهنگ صرفه‌جویی، افزود: در تلاش هستیم تا با اجرای طرح‌های آگاه‌سازی و ارائه مشاوره‌های لازم به مشترکین، آنها را به استفاده بهینه از آب تشویق کنیم.

وی با اعلام اینکه کاهش مصرف آب به‌طور مستقیم در کاهش مبلغ قبض‌های آب تأثیرگذار بوده و می‌تواند به اقتصاد خانواده‌ها کمک کند، از مشترکین خواست تا با رعایت نکات ساده‌ای مانند استفاده از تجهیزات کم‌مصرف، جلوگیری از هدررفت آب در خانه و اصلاح عادات مصرفی، به مدیریت بهتر منابع آب و کاهش هزینه‌ها کمک نمایند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوی خاطرنشان کرد: تلاش‌های ما در جهت ایجاد زیرساخت‌های لازم برای بهبود کیفیت خدمات و کاهش هدررفت آب در شبکه‌های آبرسانی ادامه دارد و امیدواریم با همکاری شهروندان، بتوانیم به نتایج مطلوب‌تری دست یابیم .

سلطانی با اشاره به اقدامات انجام شده برای ارتقای زیرساخت‌ها گفت: شرکت آب و فاضلاب در سال‌های اخیر با اجرای پروژه‌های مختلفی از جمله اصلاح شبکه‌های آبرسانی و بهبود کیفیت آب توانسته است تا حد زیادی مشکلات کمبود آب را مدیریت کند.