کاهش حوادث ، وقایع و جرائم  برق با گسترش روابط با حوزه پیشگیری دادگستری

مدیر دفتر حقوقی شرکت توزیع نیروی برق استان یزد در دیدار با معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری بر گسترش روابط و تعامل فی مابین در کاهش حوادث ، وقایع و جرائم تاکید کرد.

به گزارش دفتر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان یزد ، سعید حسنی در نشست تعاملی دفتر حقوقی با محمدحسین رحیمی زاده ، معاون پیشگیری وقوع جرم دادگستری استان که در راستای تکالیف سازمانی با محوریت وقوع جرم و حوادث برگزار شد ، افزود : اجرای پروژه کاداستر برای پیشگیری از تجاوز به اراضی و املاک شرکت و ثبت کلیه اموال در سامانه شمیم اهمیت بسزایی دارد.

وی با اهمیت دانستن بررسی پرونده های استفاده غیرمجاز در استخراج رمز ارز دیجیتال و دستکاری لوازم اندازه گیری ، آگاهی بخشی به شهروندان را با اهمیت خواند و گفت : آگاهی دادن به شهروندان به مسائل ساخت و سازها از یک سو و آموزش داربست کاران از سوی دیگر با خطرات تجاوز به حریم بسیار مهم است.

این مسئول تصریح کرد : با درس عبرت از پرونده های مختومه برای جلوگیری از تضییع حقوق شرکت و بیت المال و عدم تفسیر متفاوت از متن قرارداد ، دقت کافی در تنظیم قراردادها امری ضروری است تا شاهد بروز مشکلات به وجود آمده در پرونده های مطروحه نباشیم.

وی پیشگیری از وقوع حوادث و جرائم با افزایش آگاهی کارکنان و شهروندان با محوریت آموزش و رعایت جنبه های ایمنی پروژه ها با همین اساس و مبنا را خواستار شد.

 مدیر دفتر حقوقی شرکت توزیع نیروی برق استان یزد اظهار کرد: برای بازدارندگی مجازات ها و مذاکره صورت گرفته با روسای کلانتری ها در خصوص پرونده سرقتی، بر اساس ماده ۶۸۷ قانون مجازات اسلامی؛  مجازات سرقت و تخریب با یکدیگر مورد لحاظ قرار گیرد.