کاهش آبهای سطحی و زیرزمینی در پی کاهش بارندگی در کاشان

با کاهش باران و خشکسالی پیش رو احتمال قطعی آب قوت گرفته و حال این سوال مطرح است که آب نیز همانند برق قطع می‌شود؟ محمدرضا اسدی در تشریح انتشار اخبار ضد و نقیض احتمال قطعی آب در فضای مجازی با بیان اینکه ۶۰ درصد بارندگی نسبت به مشابه سال گذشته کاهش داشته است، اظهار […]

با کاهش باران و خشکسالی پیش رو احتمال قطعی آب قوت گرفته و حال این سوال مطرح است که آب نیز همانند برق قطع می‌شود؟

محمدرضا اسدی در تشریح انتشار اخبار ضد و نقیض احتمال قطعی آب در فضای مجازی با بیان اینکه ۶۰ درصد بارندگی نسبت به مشابه سال گذشته کاهش داشته است، اظهار داشت: این موضوع نشان از کاهش قابل توجه آب‌های سطحی است و بر همین اساس سفره‌های آب زیرزمینی نیز آب کمتری را نسبت به گذشته جذب خود کردند.

وی با بیان اینکه با وجود این شرایط پیش‌بینی‌های لازم در راستای تامین آب شهروندان کاشانی انجام شده است، افزود: با توجه به پیش‌بینی‌های صورت گرفته اما از شهروندان درخواست داریم تا نسبت به مصرف آب صرفه‌جویی کنند و تابستان امسال را به خوبی بگذاریم.

مدیرعامل آبفا کاشان  در زمینه قطعی آب ابراز داشت: آبفا هیچ برنامه‌ای برای قطعی آب ندارد و از تمامی نهادها به ویژه اداره برق درخواست داریم تا در تامین آب همکاری لازم را با آبفا داشته باشد.

وی با بیان اینکه امیدواریم تابستان امسال با تلاش همکاران و همکاری شهروندان به خوبی سپری شود، گفت: از تمامی شهروندان درخواست داریم تا نکات الگوی مصرف آب را رعایت کرده و با صرفه‌جویی در مصرف آب از تابستان امسال عبور کنیم.