کانون بازنشستگان صنعت آب و برق استان بوشهر جزء کانون های برتر کشور می‌باشد

رئیس هیات مدیره کانون بازنشستگان صنعت آب و برق استان بوشهر گفت: ما ازبین ۱۱۵ کانون وزارت نیرو شاخص بوده وحضور چشم گیر داریم

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر، اسدالله دهقانی رئیس هیات مدیره کانون بازنشستگان صنعت آب و برق استان بوشهر با تبریک ایام الله دهه مبارک فجر گفت ؛
بازنشستگان صنعت آب و برق از ظرفیت قابل توجه برای فرهنگ‌سازی در حوزه رمزارزهای غیر مجاز، مصرف بهینه برق ، راه اندازی اپلیکیشن و تبیین تعرفه‌های جدید برق برخوردار می باشد .

وی بیان کرد: در راستای حمایت از بازنشستگان صنعت آب و برق فرانشیز عینک و خدمات دندانپزشکی آنها همانند کارکنان محاسبه می‌شود که این دستاوردی مهم برای بازنشستگان محسوب می‌شود.

دهقانی ادامه داد: با هماهنگی صورت گرفته از سوی مدیر محترم دفتر منابع انسانی شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر پرداخت وام‌های قرض الحسنه برای حمایت هر چه بیشتر از بازنشستگان صنعت آب و برق در استان بوشهر فراهم شده است.

وی عنوان کرد: تهیه کارت شناسایی و ساماندهی بازنشستگان صنعت از دیگر اقداماتی است که مدنظر بوده و با همکاری مدیر محترم دفتر حراست و امور محرمانه شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر محقق شده است .

رئیس هیات مدیره کانون بازنشستگان صنعت آب و برق استان بوشهر اظهار داشت ؛ انتظار می‌رود در راستای حمایت موثر از بازنشستگان صنعت آب و برق شرکت‌های زیرمجموعه وزارت نیرو در استان حمایت و توجه ‌ویژه‌تری از کانون بازنشستگان داشته باشند.

اسدالله دهقانی افزود: در این راستا از اقداماتی که تاکنون توسط شرکت‌های آب و برق در استان بوشهر صورت گرفته است نهایت قدردانی را داریم.

وی ادامه داد: با وجود محدودیت‌های کرونایی موجود کانون بازنشستگان فعالیت‌های فرهنگی ورزشی متنوع و متعددی را اجرایی کرده است که جای تقدیر دارد.

دهقانی ادامه داد: در تدوین بیمه تکمیلی بازنشستگان یک کرسی ایجاد شده که توسط نماینده عالی کانون این مهم در سطح ملی در دست پیگیری است.
وی افزود: صنعت آب و برق استان بوشهر در مجموع ۷۰۰ بازنشسته دارد که از این شمار ۱۳۰ نفر از آنان عضو کانون بازنشستگان هستند.
دهقانی ادامه داد: ۱۱۵ کانون بازنشستگان صنعت آب و برق در سطح کشور وجود دارد که کانون بازنشستگان بوشهر در شورای عالی این کانون‌ها حضوری موثر و فعال دارد.
وی افزود: سال ۹۹ همسان سازی حقوق بازنشستگان در شورای عالی کانون بازنشستگان پیگیری شده و در دست تحقق است.