کارگاه پیشگیری از سرقت تجهیزات برق برگزار شد

در این کارگاه آموزشی که با حضور مدیران حراست و مسئولان حفاظت فیزیکی شرکت های برق منطقه ای غرب، باختر و خوزستان و همچنین شرکت های توزیع برق استان های کرمانشاه، کردستان، ایلام، همدان، لرستان، مرکزی و خوزستان برگزار شد، هدف از این کارگاه برنامه ریزی و آموزش جهت جلوگیری از سرقت تجهیزات برق عنوان شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه، با توجه به اینکه بُعد مالی و ریالی سرقت تجهیزات برق، حداقل عوارض آن است، سرقت باعث بی برقی تعداد زیادی از مشترکین و حتی بعضا خسارت به وسایل برقی مشترکین می‌شود و تبعات اجتماعی و سیاسی و یک نارضایتی پنهان به دنبال دارد.

در این کارگاه یک روزه که در دو نوبت صبح و عصر در سالن برق منطقه ای غرب در استان کرمانشاه برگزار شد، شریعت معاون حفاظت فیزیکی دفتر حراست شرکت توانیر و صفری از کارشناسان این شرکت مهمانان این کارگاه بودند و آموزش های لازم را در این کارگاه ارائه دادند.

همچنین رحیمی معاون حراست کل استان کرمانشاه، نظری رئیس پلیس آگاهی استان کرمانشاه، اکبری معاون پلیس پیشگیری استان کرمانشاه، اسدی مدیرعامل برق منطقه ای غرب و مرادی سرپرست شرکت توزیع برق استان کرمانشاه در خصوص اهمیت برق و لزوم پیشگیری از سرقت تجهیزات برق سخنرانی کردند.

در پایان این نشست، باتوجه به همکاری صمیمانه نیروی انتظامی با شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه در کشف محموله بزرگ سیم و کابل مسی در کرمانشاه، از ماموران خدوم نیروی انتظامی این شهرستان تقدیر و تشکر شد.