کارنامه موفق نیروگاه مشهد در پیک برق شش ماه نخست ۱۴۰۰

این نیروگاه با بهره برداری اصولی،تعمیرات پیشگیرانه و رفع چالش های فنی خود توانست ‌در شش ماه نخست امسال ۱۳ درصدنسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش تولید داشته است. به گزارش روابط عمومی شرکت مدیریت تولید برق مشهد؛ مهندس امیر طالبی طرقبه مدیرعامل نیروگاه مشهد در این رابطه گفت؛ انرژی تولید شده در نیروگاه […]

این نیروگاه با بهره برداری اصولی،تعمیرات پیشگیرانه و رفع چالش های فنی خود توانست ‌در شش ماه نخست امسال ۱۳ درصدنسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش تولید داشته است.

به گزارش روابط عمومی شرکت مدیریت تولید برق مشهد؛ مهندس امیر طالبی طرقبه مدیرعامل نیروگاه مشهد در این رابطه گفت؛ انرژی تولید شده در نیروگاه مشهد در شش ماهه اول سال جاری از مرز ۱۰۸۱۶۹۶ مگاوات ساعت گذشت که از این میزان حدود۵۱ درصد انرژی تولیدی در واحد های بخاری و ۴۹ درصد در واحد گازی این شرکت به دست آمده است.وی ادامه داد؛ انرژی برق یکی از حیاتی ترین نیاز های مردم ، به ویژه در فصل تابستان است که با توجه به اهمیت این نیاز همگانی، همه تلاش و همت خود را درجهت تولید پایدار این انرژی به ویژه در فصل تابستان معطوف نمودیم.

طالبی طرقبه با اشاره به اینکه در بازه زمانی شش ماه نخست امسال برنامه تولید حدود ۱۶/۴ درصد جلوتر از پیش بینیست ، از افزایش ۱۳ درصدی تولید خالص نسبت به مدت مشابه سال ۱۳۹۹ خبر داد.

شایان ذکر است نیروگاه مشهد با ۷ واحد تولیدی برق درشهرستان مشهد نقش عمده ای در تامین برق مورد نیاز شهرستان مشهد ایفا می نماید.