استاندار قزوین:

پیگیر روش های مختلف جذب اعتبارهای مالی مورد نیاز تکمیل زیرساخت های شهر مهرگان هستیم

استاندار قزوین در بازدید از ایستگاه پمپاژ و مخزن ذخیره آب آشامیدنی در حال احداث در شهر مهرگان گفت: به طور جدی پیگیر تامین اعتبارهای استانی مورد نیاز برای مطالبات پیمانکاران و تکمیل پروژه های زیربنایی مسکن ملی هستیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی روابط عمومی آبفای استان قزوین، محمد مهدی اعلایی همچنین افزود: با در مدار قرار گرفتن این مخزن ده هزار مترمکعبی، مساله ذخیره مطمئن و پایدار آب برای شهر مهرگان و پروژه های در حال احداث مسکن ملی در این شهر حل خواهد شد.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان قزوین نیز در این بازدید از تکمیل ۶۵ درصدی مخزن در حال احداث مهرگان خبر داد و تصریح کرد: با وجود محدودیت منابع اعتباری تلاش می شود این مخزن زمینی در کمترین زمان ممکن به بهره برداری برسد.

داراب بیرنوندی تصریح کرد: با اتمام این پروژه، ۲۱ هزار مشترک حاضر در شهر مهرگان و نیز ساکنین آینده پروژه های مسکن ملی از آن منتفع خواهند شد.

وی همچنین پیگیری شرکت آب و فاضلاب استان قزوین برای جذب اعتبارهای ملی در این زمینه را از دیگر اقدام ها برشمرد و اضافه کرد: با احداث بسترهای لازم و در صورت اتمام پروژه ی ملی انتقال آب از سد طالقان به شهرهای قزوین، محمدیه و مهرگان، منابع تامین آب آشامیدنی آنان نیز پایدار خواهد شد.