پیش قراول پویایی هر سازمان روابط عمومی است
امروزه روابط عمومی نه به عنوان یک سامانه تشریفاتی و حتی اجرایی بلکه به عنوان یک سامانه مشورتی و مدیریتی و به عنوان عنصر اصلی در ارتقا و پیشرفت هر سازمانی جایگاه ویژهای دارد و بدون روابط عمومی هیچ فعالیتی انعکاس نمی یابد.
اهمیت جایگاه روابط عمومی در عصر ارتباطات و در دورانی که اطلاعرسانی در همه ی عرصهها پیشتاز هست، دوچندان شده به گونه ای که موفقیت سازمانها، ادارات و شرکتها و دوامشان در عرصهها و فعالیت های تخصصی به عملکرد روابط عمومیهای آنها وابسته هست.
نام گذاری روزی به نام روز ارتباطات و روابط عمومی که به مثابه آئینه تمام نمای انتظارات و مطالبات مردم از سازمان ها و شرکتهاست، نشان از اهمیت روزافزون در نگاه تخصصی به شبکه های ارتباطاتی در دنیای پیچیده امروز دارد.
بی شک حضور نیروی انسانی توانمند، شایسته، متعهد و متخصص در روابط عمومی ها زمینه ساز ترویج گفتمان تفاهم محور و توسعه آفرین در بین مخاطبین شرکت خواهد بود. بر همین اساس تلاشگران این حوزه با شناخت و درک متقابل در فرآیندی مبتنی بر اعتماد و امید آفرینی ضمن برقراری ارتباط با جامعه مخاطب به منظور اطلاع رسانی و آگاهی بخشی به رسالت مدیریتی خود در قالب هنر مردم داری و بر پایه اصول اخلاقی و رسالت حرفه ای عمل می کنند .
۲۷ اردیبهشت “روز ارتباطات و روابط عمومی” فرصت ارزنده ای برای قدردانی شایسته از زحمات فعالان و زحمت کشان این عرصه و ایجاد یک فضای همگرایی عمومی در مسیر تغییر نگرش ها، باورها و ذهنیت ها نسبت به جایگاه و منزلت این حرفه همچنین ایجاد انگیزه و تحرک بیشتر در بین مدیران، دست اندرکاران و مدیران روابط عمومی در راه کمک به رشد و بالندگی و پویایی بیش از پیش این نهاد مدنی است.
فرارسیدن روز روابط عمومی و ارتباطات را به تمامی فعالان این عرصه به خصوص همکاران روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب مازندران که با بهره مندی از مهارت و تجارب ارزنده، هنرمندانه و متعهدانه در راستای دستیابی به اهداف عالیه شرکت فعالیت میکنند، تبریک و تهنیت می گویم.
ارسال دیدگاه