مدیر عامل آبفا مازندران:

پیش قراول پویایی هر سازمان روابط عمومی است

روابط عمومی بهترین نمایانگر اوضاع داخلی نهاد از یک سو و از سوی دیگر منعکس کننده چگونگی مسائلی است که در آن نهاد می گذرد.(مقام معظم رهبری)
روابط عمومی با هدف بهبود کیفیت خدمات‌رسانی به مردم و ارتقای سطح ارتباطات با بخش های مختلف یک جامعه، ایجاد شده است و در عصر ارتباطات حاضر، وجود چنین تشکیلاتی آن هم در سطحی متعالی و برخوردار از روش های پیشرفته و البته الکترونیک برای ارتباط و اطلاع رسانی، امری ضروری و غیر قابل اجتناب است.

امروزه روابط عمومی نه به عنوان یک سامانه تشریفاتی و حتی اجرایی بلکه به عنوان یک سامانه مشورتی و مدیریتی و به عنوان عنصر اصلی در ارتقا و پیشرفت هر سازمانی جایگاه ویژه‌ای دارد و بدون روابط عمومی هیچ فعالیتی انعکاس نمی یابد.

اهمیت جایگاه روابط عمومی در عصر ارتباطات و در دورانی که اطلاع‌رسانی در همه ی عرصه‌ها پیشتاز هست، دوچندان شده به گونه ای که موفقیت سازمان‌ها، ادارات و شرکت‌ها و دوامشان در عرصه‌ها و فعالیت های تخصصی به عملکرد روابط عمومی‌های آن‌ها وابسته هست.

نام گذاری روزی به نام روز ارتباطات و روابط عمومی که به مثابه آئینه تمام نمای انتظارات و مطالبات مردم از سازمان ها و شرکتهاست، نشان از اهمیت روزافزون در نگاه تخصصی به شبکه های ارتباطاتی در دنیای پیچیده امروز دارد.

بی شک حضور نیروی انسانی توانمند، شایسته، متعهد و متخصص در روابط عمومی ها زمینه ساز ترویج گفتمان تفاهم محور و توسعه آفرین در بین مخاطبین شرکت خواهد بود. بر همین اساس تلاشگران این حوزه با شناخت و درک متقابل در فرآیندی مبتنی بر اعتماد و امید آفرینی ضمن برقراری ارتباط با جامعه مخاطب به منظور اطلاع رسانی و آگاهی بخشی به رسالت مدیریتی خود در قالب هنر مردم داری و بر پایه اصول اخلاقی و رسالت حرفه ای عمل می کنند .

۲۷ اردیبهشت “روز ارتباطات و روابط عمومی” فرصت ارزنده ای برای قدردانی شایسته از زحمات فعالان و زحمت کشان این عرصه و ایجاد یک فضای همگرایی عمومی در مسیر تغییر نگرش ها، باورها و ذهنیت ها نسبت به جایگاه و منزلت این حرفه همچنین ایجاد انگیزه و تحرک بیشتر در بین مدیران، دست اندرکاران و مدیران روابط عمومی در راه کمک به رشد و بالندگی و پویایی بیش از پیش این نهاد مدنی است.

فرارسیدن روز روابط عمومی و ارتباطات را به تمامی فعالان این عرصه به خصوص همکاران روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب مازندران که با بهره مندی از مهارت و تجارب ارزنده،  هنرمندانه و متعهدانه در راستای دستیابی به اهداف عالیه شرکت فعالیت می‌کنند، تبریک و تهنیت می گویم.