پیش بینی۲۱ پروژه آب و فاضلاب در بودجه سال ۱۴۰۰ شهرستان فومن

مدیرعامل آبفای گیلان در جلسه فرمانداری شهرستان فومن که با حضور نماینده مردم شهرستانهای فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی برگزار شد، پروژه های آبرسانی در شهرستان فومن را یکی از بزرگترین سرمایه گذاری های این شرکت اعلام کرد و گفت: ۲۱ پروژه آب و فاضلاب در سال ۱۴۰۰ برای این شهرستان پیش بینی […]

مدیرعامل آبفای گیلان در جلسه فرمانداری شهرستان فومن که با حضور نماینده مردم شهرستانهای فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی برگزار شد، پروژه های آبرسانی در شهرستان فومن را یکی از بزرگترین سرمایه گذاری های این شرکت اعلام کرد و گفت: ۲۱ پروژه آب و فاضلاب در سال ۱۴۰۰ برای این شهرستان پیش بینی شده است.

سیدمحسن حسینی رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان گیلان با تشریح پروژه های اجرا شده در سطح شهرستان فومن طی سال ۱۳۹۹ اظهار داشت: اتفاقات خوبی در فومن از اعتبارات سال گذشته به خصوص در حوزه آبرسانی رخ داد و پروژه هایی نیز در حال اجراست.

وی با تأکید بر اینکه یکی از بزرگترین سرمایه گذاری ها در حوزه آبرسانی شهرستان فومن بوده است تصریح کرد: در سال ۱۳۹۹ بیش از ۲۰ میلیارد تومان از اعتبارات ملی برای پروژه های آبرسانی این شهرستان هزینه شده است که مهمترین آن اجرای خطوط انتقال رفت و برگشت از مخزن ۱۰ هزار مترمکعبی خلیل سرا با اعتبار ۱۳ میلیارد تومان می باشد.

مدیرعامل آبفای گیلان با اشاره به اتمام پروژه مخزن ۱۰ هزار مترمکعبی خلیل سرا تا تیرماه سالجاری افزود: ۲۱ پروژه آب و فاضلاب در برنامه سال ۱۴۰۰ این شهرستان پیش بینی شده است که ایجاد تأسیسات فاضلاب شهر فومن، توسعه و اصلاح شبکه آب، بازسازی و بهسازی مخازن و اجرای خط انتقال به چشمه از مهمترین آنهاست.

وی با بیان اینکه در بخش فاضلاب حدود ۴.۵ میلیارد تومان از سال ۱۳۹۸ تعهد ایجاد شده است گفت: امیدواریم در سال ۱۴۰۰ با پرداخت به موقع اعتبارات تخصیصی، ضمن تسویه تعهدات ایجاد شده ، شاهد سرعت بیشتری در روند اجرای پروژه باشیم.

در ادامه بهروزی فر نماینده مردم شریف شهرستان فومن و شفت از تعامل و همکاری فرمانداری و شرکت آب و فاضلاب در اجرای پروژه های آب و فاضلاب شهرستان فومن قدردانی کرد و یادآور شد: باید نسبت به رفع مشکلات مردم و تأمین آب روستاها و ارتقاء کیفیت آن ، جدیت و اهتمام بیشتری داشت.

سپس محسنی فرماندار شهرستان فومن ضمن تشکر از اقدامات انجام شده در حوزه آب و فاضلاب شهرستان، خواستار تسریع در روند اجرای پروژه فاضلاب فومن و همچنین حفر چاه روستای توسکله آلیان شد.