پیشرفت ۸۵ درصدی تعمیرات اساسی واحد دو بخار نیروگاه بندرعباس

مدیرعامل نیروگاه بندرعباس از پیشرفت هشتاد و پنج درصدی تعمیرات اساسی واحد دو بخار نیروگاه بندرعباس خبر داد. به گزارش روابط عمومی شرکت مدیریت تولید برق هرمزگان، حسین سلیمی اعلام کرد: باتوجه به اینکه نیروگاه بندرعباس به عنوان بزرگترین نیروگاه برق جنوب شرق کشور و از صنایع فعال در استان هرمزگان می باشد، نقش مهمی […]

مدیرعامل نیروگاه بندرعباس از پیشرفت هشتاد و پنج درصدی تعمیرات اساسی واحد دو بخار نیروگاه بندرعباس خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شرکت مدیریت تولید برق هرمزگان، حسین سلیمی اعلام کرد: باتوجه به اینکه نیروگاه بندرعباس به عنوان بزرگترین نیروگاه برق جنوب شرق کشور و از صنایع فعال در استان هرمزگان می باشد، نقش مهمی در تولید انرژی و پایداری شبکه برق کشور دارد.

مدیرعامل نیروگاه بندرعباس اضافه کرد: تعمیرات اساسی واحد دو بخار ۳۲۰ مگاواتی نیروگاه بندرعباس از نیمه مهرماه ۱۳۹۹ آغاز و طبق برنامه تا اوایل خرداد ماه ۱۴۰۰ ادامه خواهد داشت.

حسین سلیمی افزود :براساس اهداف از پیش تعیین شده و برای افزایش ظرفیت تولید انرژی الکتریکی تا محدوده توان نامی و همچنین افزایش راندمان و کاهش آلاینده های زیست محیطی تعمیرات اساسی واحد دو بخار، تمامی فرآیند این پروژه زیر نظر کارشناسان، متخصصین و نیروهای پرتلاش و توانمند نیروگاه بندرعباس صورت گرفته و پیشرفت قابل ملاحظه ای داشته است.

مدیرعامل نیروگاه بندرعباس عنوان کرد :باتوجه به گذشت ۳۲هفته ، از شروع تعمیرات اساسی ، عملیات ، پیشرفت فیزیکی خوبی را طی کرده و با همت و تلاش جهادی کارشناسان ، متخصصین و نیروهای توانمند شرکت و طبق برنامه زمان بندی پیش بینی شده با موفقیت به پایان خواهد رسید.