پیشرفت ۸۴ درصدی بدنه سد نرماب

مدیر عامل شرکت آب منطقه ای گلستان در بازدید از آخرین وضعیت سد در دست احداث نرماب در شهرستان مینودشت،برای آبگیری در خرداد ماه سال جاری ، از پیشرفت بیش از ۸۴ درصد بدنه بزرگ ترین و مهم ترین سد در حال ساخت استان خبرداد. به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای گلستان، سید […]

مدیر عامل شرکت آب منطقه ای گلستان در بازدید از آخرین وضعیت سد در دست احداث نرماب در شهرستان مینودشت،برای آبگیری در خرداد ماه سال جاری ، از پیشرفت بیش از ۸۴ درصد بدنه بزرگ ترین و مهم ترین سد در حال ساخت استان خبرداد.
به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای گلستان، سید محسن حسینی در این بازدید در خصوص آخرین اقدامات اجرائی برای آبگیری سد،اظهار کرد: تاکنون حجم خاکریزی بدنه سد ۵.۸۸ میلیون مترمکعب است و حجم باقیمانده کل ۱.۳۲ میلیون مترمکعب است.
وی بیان اینکه این سد در سال جاری آبگیری اولیه آن آغاز می شود، گفت: حجم باقیمانده تا تراز آبگیری اولیه ۲۰۰ هزار متر مکعب است که تا زمان آبگیری به تراز لازم می رسد.
حسینی افزود: پیشرفت تاسیسات هیدرومکانیکال سد نرماب در بخش خرید و ساخت ۸۵ درصد بوده که ۵۰ درصد نصب آن هم انجام شده است که اقدامات نصب به صورت شبانه روزی ادامه دارد.
مدیر عامل شرکت آب منطقه ای گلستان اضافه کرد: آبگیری سد نرماب نیاز به اقدامات پیوسته و زنجیر وار دارد که طی ماه های اخیر هماهنگی شرکت مهندسین مشاور، شرکت پیمانکار(سپاسد) مجموعه استانی و همچنین کمک نهادهای نظارتی برای حل چالش های پیش رو بسیار موثر و مفید بوده است.