پیشرفت ۹۵ درصدی در بخش لوله‌گذاری اولین طرح جمع‌آوری فاضلاب روستایی سیستان

مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان زهک گفت: اولین طرح جمع‌آوری فاضلاب روستایی استان در بخش لوله‌گذاری خطوط انتقال و شبکه تاکنون نزدیک به ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

به گزارش برقآب، به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان ،مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان زهک گفت: اولین طرح جمع‌آوری فاضلاب روستایی استان در بخش لوله‌گذاری خطوط انتقال و شبکه تاکنون نزدیک به ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

غلامحسین لکزائیان پور در جلسه‌ی مدیران ستادی و شهرستانی شرکت آب و فاضلاب استان با مدیران شرکت پیمانکاری اجرای این طرح افزود: برای به سرانجام رسیدن بخش های مختلف طرح جمع آوری فاضلاب خانگی شهرک کهک، برنامه زمان بندی پیش بینی شده و باید بخش های مختلف این طرح مطابق برنامه ی زمان بندی شده پیش رود.
وی بیان کرد: پروژه مهم فاضلاب کهک به عنوان اولین طرح جمع آوری فاضلاب روستایی استان، در بخش لوله گذاری شبکه نزدیک به ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و ساخت دو منهول پمپ فاضلاب نیز با حدود ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی در حال انجام است.
لکزائیان پور بر لزوم سرعت بخشیدن پیمانکار به روند اجرای پروژه تاکید کرد و گفت: حوضچه های پیش ساخته مربوط به ایستگاه پمپاژ فاضلاب شماره دو به محل اجرای پروژه انتقال داده شده‌اند و تاسیسات مربوط به پکیج تصفیه فاضلاب شهرک کهک نیز در اصفهان در حال آماده‌سازی است که پس از ساخت سکوها و ابنیه تصفیه خانه فاضلاب کهک، به محل نصب منتقل خواهند شد.