پیشرفت ۷۰ درصدی ساخت دریچه‌های ایمنی و ضدنفوذ

رئیس اداره حفاظت فیزیکی شرکت آب و فاضلاب استان کرمان از پیشرفت ۷۰ درصدی طرح ساخت دریچه‌های ایمنی و ضدنفوذ این شرکت خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آبفای استان کرمان، امیر صحراکار گفت: نمایندگان حراست و معاونت بهره‌برداری و توسعه آب به عنوان تیم نظارت این طرح ، ضمن بازدید حضوری از کارگاه ساخت دریچه‌های ایمنی در یزد، هماهنگی‌های نهایی لازم را جهت انتقال و نصب این دریچه‌ها انجام دادند.

رئیس اداره حفاظت فیزیکی شرکت آب و فاضلاب استان کرمان خاطر نشان کرد: طرح بزرگ ایمن‌سازی مخازن، شامل طراحی، ساخت و نصب دریچه‌های ضدنفوذ و ایمن‌سازی هواکش‌ها و لوله‌های سرریز از محل‌های اعتبارات اختصاصی حفاظت فیزیکی (تکمیل و تجهیز مخازن و تأسیسات ۱۴۰۰) در حال اجراست.

وی ادامه داد: این طرح با پراکندگی و پوشش استانی شامل ۲۰ شهرستان و با اولویت مخازن روستایی است که ۲۶۵ دریچه و نزدیک به ۲۰۰ مخزن را شامل شده و براساس زمانبندی تنظیمی در حال پیشرفت است و طرح ایمن‌سازی کامل و نصب تجهیزات ایمنی برای بیش از ۳۰ چاه نیز به صورت موازی در حال انجام است.
رئیس اداره حفاظت فیزیکی شرکت آب و فاضلاب استان کرمان تصریح کرد: بر اساس تأکید مدیرعامل شرکت و برنامه‌ریزی های انجام‌شده، اجرای طرح‌های حفاظت الکترونیک و نظارت تصویری برای سایت‌ها و شهرهایی که بودجه مصوب دارند و ایمن‌سازی و نصب تجهیزات ضدسرقت روی انبارهای اصلی، اولویت اصلی حفاظت فیزیکی در سال مالی جاری خواهد بود.