پیشرفت ۶۵ درصدی خط انتقال آب مناطق شمالی شهر بوشهر

سرپرست شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر در بازدید از روند اجرا خط انتقال آب به مناطق شمالی شهر بوشهر هدف از اجرا این طرح را تقویت فشار، توزیع عادلانه و انتقال منابع جدید تولید آب از محل آب‌شیرین‌کن‌های در دست احداث به مناطق شمالی دانست.
ابوالحسن عالی افزود: جمعیت برخوردار از طرح خطوط انتقال آب مناطق شمالی شهر بوشهر ۶۰ هزار نفر است که با افق ۲۵ ساله اجرا شده است.
وی با بیان اینکه در فاز اول اجرا این طرح سه هزار و ۹۵۰ متر لوله‌گذاری در قطرهای ۹۰۰، ۷۰۰، ۵۰۰و ۳۰۰ میلیمتر اجرا می‌شود خاطر نشان کرد: اعتبار مورد نیاز طرح اجرا خطوط انتقال آب مناطق شمالی شهر بوشهر ۶۲۰ میلیارد ریال است که برای فاز نخست ۴۲۰ میلیارد ریال و برای فاز دوم ۲۰۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات تنش آبی، عمرانی و سایر موارد تامین می‌شود.
سرپرست شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر پیشرفت فیزیکی پروژه را ۶۵ درصد دانست و بیان کرد: از ۲ هزار و ۹۵۰ متر لوله به قطر ۷۰۰ میلیمتر ۲ هزار و ۳۰۰ متر آن اجرا شده است.
عالی اجرا این خط انتقال را در مسیر خیابان‌های مختلف شهر بوشهر دانست و تصریح کرد: خط انتقال آب به مناطق شمالی شهر بوشهر در مسیر خیابان فنس ، بلوار شهید باهنر در محل تقاطع با خیابان شهید مطهری در حال اجرا است.
 شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر

شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر