مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قزوین خبر داد:

پیشرفت ۳۲ درصدی پروژه های جهاد آبرسانی

به گفته مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان قزوین، پروژه های تعریف شده در قالب جهاد آبرسانی که از اردیبهشت ماه سال جاری آغاز شده بود، در سطح استان به طور متوسط پیشرفت ۳۲ درصدی داشته و با سرعت مطلوبی نیز دنبال می شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان قزوین، داراب بیرنوندی با اعلام این مطلب افزود: پروژه های جهاد آبرسانی، عملیات تامین آب آشامیدنی ۹۶ روستای استان قزوین در قالب احداث پنج مجتمع آبرسانی روستایی می باشد.

وی ضمن تقدیر از نقش سپاه و بسیج در تامین آب مورد نیاز مردم، تصریح کرد:  این پروژه ها از سوی شرکت آب و فاضلاب استان قزوین و با مشارکت قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) سپاه پاسداران و به همت سازمان بسیج سازندگی سپاه صاحب الامر(عج) در مناطق روستایی و در مدت زمان ۳۰ ماه انجام خواهد شد.

بیرنوندی اضافه کرد: برای اجرای پروژه های جهاد آبرسانی اعتباری بالغ بر ۲۳۹۷ میلیارد ریال در سطح استان قزوین هزینه خواهد شد.

وی در خاتمه یادآور شد: در قالب این پروژه ها، پنج مجتمع آبرسانی شامل الموت، ضیاآباد ۱ و ۲، ماهین، قاقازان، فارسجین، برای روستاهای هدف ساخته خواهد شد و با اجرای این پروژه‌ها  ۳۲ هزار نفر از جمعیت روستایی استان از نعمت آب آشامیدنی سالم و بهداشتی بهره مند می شوند.