پیام مهندس حمزه پور مدیر عامل شرکت آب وفاضلاب استان بوشهر به مناسبت ۱۳ اسفندماه روز ملی آب

بسمه تعالی آب نعمت بزرگ خداوندی ، ،موهبتی عظیم و نعمتی ارزشمند و الفبای حیات و هرآنچه که زنده است می باشد. آب مفهوم زندگیست و تداوم زندگی همه موجودات وابسته به آن است. آب جزء اساسی زندگی ماست وبقاءبشروابسته به آب است درحال حاضر حجم آب های شیرین در دنیا به شدت رو به […]

بسمه تعالی

آب نعمت بزرگ خداوندی ، ،موهبتی عظیم و نعمتی ارزشمند و الفبای حیات و هرآنچه که زنده است می باشد. آب مفهوم زندگیست و تداوم زندگی همه موجودات وابسته به آن است.

آب جزء اساسی زندگی ماست وبقاءبشروابسته به آب است درحال حاضر حجم آب های شیرین در دنیا به شدت رو به اتمام است وانسان ها به عنوان باهوشترین موجودات روی زمین مسئولیت مهمی دارند که این منبع ارزشمند را ذخیره نمایند تا همه ی مخلوقات روی زمین با آن شکوفا شوند وتعادل در اکوسیستم برقرار گردد.

در سالیان اخیرعلیرغم پیشرفت گسترده تکنولوژی باز هم حیات تمدن ها و جوامع انسانی در گرو این ماده ارزشمند قرار دارد ومصرف بهینه ی آب یکی از مهم ترین عوامل پایداری وحفظ آب شیرین بر روی کره خاکی هست به طوری که استفاده بدون حد و مرز از این ماده حیاتی مارا با مساله ای با عنوان بحران آب مواجه خواهد نمود.

نامگذاری ۱۳ اسفند ماه در تقویم کشورما با عنوان (( روز ملی آب)) فرصت مناسبی است تا به ما یادآوری شود که همه در قبال حفظ منابع آبی کشور مسئولیم واگر می خواهیم آب کافی برای تامین نیازهای آبی کشور برای نسل های آینده داشته باشیم باید مسئولانه رفتار کنیم وعادت به صرفه جویی در مصرف آب را در برنامه روز مره خود داشته باشیم. و بایستی مصارف آب را در همه حوزه ها با شرایط موجود آبی کشور و تغییرات اقلیمی جهانی برنامه ریزی و خودمان را با این شرایط سازگار وهوشمندانه مصرف نماییم و با اشاعه مسئولیت پذیری اجتماعی, رسالت خود را نسبت به این منابع ارزشمند الهی به انجام برسانیم.

درپایان برای همه خدمتگزاران صنعت آب وآب وفاضلاب ایران اسلامی سلامت و توفیق روزافزون مسئلت دارم.