پیام مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان فارس به مناسبت فرا رسیدن روز غرورآفرین ۱۳ آبان

همزمان با فرارسیدن سیزدهم آبان، سالروز تسخیرلانه جاسوسی آمریکا به دست دانشجویان پیرو خط امام خمینی(ره)، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و روز دانش آموز، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان فارس در پیامی روز غرورآفرین13 آبان، روز غیرت انقلابی ملت ایران را گرامی داشت.

در پیام حمیدرضا کریمی فرد آمده است:

روز مهم۱۳ آبان، روز تجلی ارزش‌های انقلاب اسلامی و یادآور حرکت خروشان جوانان متعهد و انقلابی است که در کنار تحصیل علم به مبارزه با استبداد و استکبار پرداختند. روزی که دانش آموزان و دانشجویان پیرو خط امام با وحدت و همدلی توانستند درامتداد خون شهدای دانش آموز با تسخیر لانه جاسوسی آمریکا، قدرت شکست ناپذیری این طاغوت زمان را درهم شکنند و فریاد ظلم ستیزی انقلاب ایران را در صحنه های
بین الملل طنین انداز نمایند. این فداکاری و از خودگذشتگی جوانان و نوجوانان آن قدرحائز اهمیت بود که بنیانگذار کبیر انقلاب آن را به‌ عنوان انقلاب دوم تعبیر کردند و برای همیشه در تقویم جمهوری اسلامی ایران ماندگار شد.

اینجانب ضمن ادای احترام به حماسه‌آفرینان۱۳آبان و با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دانش آموز جنایت تروریستی اخیر درحرم مطهرحضرت احمد بن موسی(ع)، این روز بزرگ که تبلور بینش، آگاهی و پیشگامی دانش‌آموزان در عرصه‌ مبارزه با استکبار و بیدارگری است، را به ملت سرافراز ایران، کلیه دانش آموزان عزیز، خانواده معظم شهدا و ایثارگران و خانواده بزرگ صنعت برق کشور و استان تبریک عرض نموده و از خداوند متعال پیشرفت و سربلندی، همه خدمتگزاران به نظام مقدس جمهوری اسلامی را با تبعیت از رهنمود‌های روشنگرانۀ مقام معظم رهبری(مدظله العالی) مسألت می نمایم.