پیام مدیرعامل آب منطقه ای آذربایجان شرقی به مناسبت روز ملی منابع انسانی

شکی نیست که تمام سازمان‌ها برای برخورداری از عملکرد مناسب و دستیابی به اهداف استراتژیک خود نیازمند سرمایه‌ی انسانی توانمند هستند.
بر این اساس ارتقای سرمایه‌ انسانی و افزایش کارایی آن، بی‌شک به افزایش بهره‌وری سازمان منجر می‌شود.

منابع انسانی سرچشمه همه تحولات یک سازمان و تعیین کننده ترین عامل در کیفیت ارایه خدمات محسوب می شود.

نگاه به انسان به مثابه محور توسعه، مدیریت منابع انسانی را در ارتباط مستقیم با بهره وری و کم و کیف عملکرد سازمان قرار می دهد.

شرکت آب منطقه ای آذربایجان شرقی مفتخر است که در راه دستیابی به اهداف استراتژیک سازمانی، از کارکنانی، شایسته، متخصص و متعهد بهره مند است و در سایه برخورداری از این سرمایه ارزشمند، گنجینه پرباری از موفقیت های

پیاپی در تمامی زمینه های سازه ای و غیرسازه ای را در کارنامه درخشان خود دارد. گواه این ادعا توفیقات حاصل شده در ارزیابی های مختلف وزارتی، کشوری و استانی و اخیرا کسب رتبه دوم در ارزیابی عملکرد وزارت نیرو است.

اینجانب با آرزوی قبولی طاعات و عبادات و بهره مندی از فیوضات ماه مبارک رمضان، ضمن ارج نهادن به مساعی بی دریغ کارکنان زحمتکش و شریف شرکت آب منطقه ای آذربایجان شرقی در انجام وظایف و ماموریت های سازمانی، ۲۵

فروردین، روز ملی منابع انسانی را به تک تک همکاران تلاشگر خود تبریک عرض نموده، از درگاه خداوند متعال توفیق روزافزون، سلامتی و سربلندی برای خانواده بزرگ صنعت آب استان مسئلت می نمایم.