پیام تسلیت مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر به مناسبت حادثه تروریستی کرمان

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر با صدور پیامی حادثه تروریستی کرمان را تسلیت گفت.

به گزارش برقآب، به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر با صدور پیامی حادثه تروریستی کرمان را تسلیت گفت.

در متن پیام تسلیت غلامرضا حشمتی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر آمده است: شهادت و مجروح شدن شمار قابل توجهی از هم‌طنان در سالروز شهادت سردار شهید قاسم سلیمانی به عنوان الگوی برجسته جبهه مقاومت، دوباره ملت بزرگ و نجیب ایران را داغدار کرد.

این حادثه کور و تروریستی نشان داد که دشمنان قسم خورده جمهوری اسلامی ایران حتی از عظمت و شکوه مراسم بزرگداشت سردار دل‌ها هراسی عجیبی در دل دارند.

پس از انقلاب شکوهمند اسلامی ایران دشمنان با حوادث متعددی سعی در خدشه دار کردن امنیت و آرامش کشورمان داشتند ولی برخلاف نگاه‌آنان، این حوادث ایرانیان در مسیر آرمان‌های امام و شهدا استوار و ثابت قدم‌تر از قبل کرده است.

ملتی که با درایت و تدبیر امامین انقلاب روز به روز در مسیر تعالی، پیشرفت و اقتدار روزافزون قرار داشته بدون تردید خاری در چشم دشمنانش بوده و خواهد بود.

با انتخاب آرمان‌های ارزشمندی همچون عزت، استقلال و اقتدار روزافزون به طور طبیعی دشمنان این مرز و بوم نیز همواره سعی می‌کنند در این مسیر پیشرفت و رو به جلو سنگ اندازی کنند که بدون تردید با اتحاد و همدلی ملت قهرمان ایران، تمامی توطئه‌ها و دسیسه‌های دشمن به شکست می‌انجامد.

اینجانب به نمایندگی از کارکنان خدوم صنعت برق استان ضمن محکوم کردن جنایات کور و بزدلانه ایادی استکبار، این حادثه تروریستی جانکاه و جانسوز را به مقام مغظم رهبری، مردم بزرگوار کرمان و خانواده گرانقدر این شهدا تسلیت عرض نموده و از درگاه ایزد منان برای بازماندگان حادثه صبر و برای مصدومان  سلامتی و شفای عاجل را مسئلت دارم.