پیام تسلیت مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان در پی شهادت رئیس جمهور، وزیر امور خارجه و جمعی از همران ایشان در سانحه سقوط بالگرد، با صدور پیامی این ضایعه بزرگ را به محضر رهبر معظم انقلاب و ملت ایران تسلیت گفت.

پیام تسلیت مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان

به گزارش پایگاه خبری برقآب،

متن این پیام تسلیت که از سوی علی محمد نادرخانی صادر شده است به شرح زیر است:

سانحه دلخراش سقوط بالگرد و شهادت جانگداز و ناباورانه رئیس جمهور، وزیر امور خارجه، نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی، استاندار این استان و همراهانشان مایه تاثر و تالم شدید گردید.

شهید گرانقدر، خادم الرضا(ع) حضرت آیت الله رئیسی عمری در راه خدمت صادقانه و مخلصانه به مردم عزیز ایران در عرصه های گوناگون به ویژه خدمت به مستضعفین و محرومیت زدایی جهاد کرده و در نهایت پاداش خود را با شهادت از درگاه ایزد متعال دریافت کرد.

بی شک دولت سیزدهم پرتلاش ترین دولت تاریخ این مرز و بوم در توجه به تامین آب هموطنان بوده است و قصه پرغصه شهادت رئیس جمهور مردمی نیز در بازگشت از مراسم افتتاح پروژه بزرگ سد قیز قلعه سی رقم خورد که خود شاهدی بر این مدعا است.

قطعا فقدان این شهدای عزیز خسارتی جبران ناپذیر و دردناک است که تنها عنایت الهی، توجهات خاصه حضرت ولی عصر (عج) و هدایت های حکیمانه رهبر معظم انقلاب آن را جبران خواهد کرد.

اینجانب شهادت این خادم برجسته و جهادی و همراهان گرانقدر ایشان را که در حین خدمت به لقاء الله پیوستند را به محضر رهبر معظم انقلاب، ملت شریف ایران و بازماندگان آن وارستگان سعادتمند تسلیت عرض نموده و از درگاه الهی، حشر با اولیاء الله را برای آنان خواستارم.