پیام تبریک مهندس آرش آریانژاد به مناسبت فرا رسیدن ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان، مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای کردستان در پیامی حلول این ماه پر برکت را تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای کردستان، در پیام مهندس آریانژاد به مناسبت گرامیداشت حلول ماه مبارک رمضان آمده است: باز هم در سایه الطاف الهی و در چرخش دور گردون، توفیقی حاصل شد تا در اوایل بهار طبیعت، به استقبال بهار ایمان و تقوا برویم.

ماه رمضان، ماه فضایل و ضیافت بیکران الهی و تابش آیات نورانی قرآن بر قلب مؤمنان و عاشقان به درگاه آفریدگار می باشد.

رمضان زمانی مبارک، برای شناسایی و پاسداشت ارزش‌های الهی و معنوی و فرصت مغتنمی است تا اخلاص در اعمال خود را خصوصاً در جهت خدمت‌رسانی به آحاد جامعه، پایدار و دائمی نمائیم و تحولی از خویشتن به پروردگار، رهایی از منیّت برای نیل به آدمیت، از بی‌قیدی به مسئولیت، داشته باشیم.

خداوند متعال را شاکرم که بار دیگر فرصت حضور در بهترین ماه سال را بر ما ارزانی داشته و امیدوارم بتوانیم از فیوضات این ماه پر خیر و برکت بهترین بهره را بگیریم.

نظر به این که چندین سال متوالی است در سطح کشور با خشکسالی‌ مواجه هستیم و با تغییر اقلیم پیش می‌رویم، منابع آبی بسیاری هدر می‌رود که این خود نیاز به فرهنگ‌سازی دارد و با توجه به این که حدود ۹۰ درصد آب‌های زیرزمینی در حال استحصال است، صرفه‌جویی و مصرف بهینه آب در بخش کشاورزی و خانگی می‌تواند در راستای صیانت از منابع آب، چاره‌ساز باشد و ماه رمضان بهترین فرصت در راستای فرهنگ‌سازی مصرف بهینه انرژی خصوصاً آب، توسط علما و روحانیون می‌باشد.

شما همکاران متدین و متعهد هر ساله با خدمت‌رسانی صادقانه و سعه ‌صدر خود نشان داده‌اید که تعهد خدمت به ملت شریف کردستان، بخشی از فرایض دینی است که در کنار مناسبت شرعی ماه مبارک رمضان، ارج و قرب بیشتری نزد پروردگار متعال پیدا می‌کند.

امید است در سالجاری همچون سال‌های گذشته با حلول ماه مبارک رمضان سفره‌های افطار خود را با باطنی آسوده از ایمان و تعهد به کار، بگسترانیم و از فیوضات این ماه مبارک نهایت بهره را ببریم.

حلول ماه مبارک رمضان، ماه کرامت و بندگی را به کلیه کارکنان گرامی مجموعه بزرگ شرکت آب منطقه‌ای کردستان، تبریک عرض نموده و قبولی طاعات و عباداتتان را از درگاه ایزد منان مسئلت می نمایم.