پیام تبریک مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان به مناسبت روز سیم‌بان

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی با ارسال پیامی، ۲۹ فروردین ماه ۱۸( آوریل)، روز جهانی سیمبان را به تمامی سیمبانان زحمتکش کشور و به خصوص سیمبانان شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی در پیام حسن‌بکلو چنین آمده است؛
بسم الله الرحمن الرحیم
برق لازمه رفاه و زندگی امروز می‌باشد که بی‌شک تامین بدون وقفه این انرژی حیاتی، بدون زحمات سیمبانان در تمامی بخش‌ها دست یافتنی نخواهد بود.
روز جهانی سیمبان فرصتی مغتنم برای تشکر و پاسداشت خدمات صادقانه و بی‌دریغ سیمبانان شریف و صبور ایران اسلامی به ویژه شرکت توزیع برق نیروی برق آذربایجان غربی بوده و بی‌شک سیمبانان سرمایه‌های ارزشمند انسانی و زمینه‌ساز دستیابی به اهداف کلان صنعت برق بشمار می روند.
سیم‌بانان با شایستگی و توانمندی مثال‌زدنی خود، زمینه‌ساز توسعه همه جانبه و پایدار در عرصه صنعت برق هستند و رسالت عظیم خدمت را جانانه به سرمنزل مقصود رسانده اند.
اینجانب از زحمات شبانه روزی یکایک همکاران سیمبان که مایه فخر و مباهات برای شرکت هستند تقدیر و تشکر میکنم و امیدوارم به پشتوانه زحمات شبانه روزی این عزیزان و سایر همکاران بتوانیم خدماتی شایسته و در خور مردم ارائه نمائیم؛ از خداوند متعال توفیق بیش از پیش برای این تلاشگران  مسئلت دارم.