پیام تبریک مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی به مناسبت روز ارتش

لطیف خوش سیرت رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی به مناسبت روز ارتش پیام تبریک صادر کرد.

در این پیام آمده است:

۲۹ فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران و بزرگداشت حماسه آفرینی های نیروی زمینی، سالروز صدور فرمان تاریخی حضرت امام خمینی (ره)، و تقارن این سالگرد با  قرارگاه عبادت و اخلاص، برای آنان‌که در صفوف به هم پیوسته مشتاقان شهادت و ایثار حضور یافته‌اند، کارنامه مجاهدت‌ها و حماسه‌های ناب فرزندان ایثارگر امت در ارتش، این شجره طیبه را تداعی می‌کند.
امروز ارتش جمهوری اسلامی ایران، تنها ارتش معنویت محور دنیاست که اقتدار و سیادت خود را در پای بندی به سیره بزرگان دین و عمل به تکلیف سربازی و جانبازی ملت بزرگ ایران یافته است . افزایش توان نظامی ارتش، به‌روزآوری‌ راه کارها و شیوه‌های نبرد متناسب با جنگ‌های نوین و آمادگی رویارویی با هر تهدیدی، ارتش و مجموعه مقتدر نیروهای مسلح را تبدیل به بازوی اقتدار نظام و جمهوری اسلامی را  لنگر ثبات منطقه کرده است.
اینک که سالی دیگر از سالهای بیداری چشمان این ملت در مرزهای کشور گذشته و دوباره سالروز ارتش جمهوری اسلامی ایران فرا رسیده، پیام تبریک و تحیت ناچیزترین هدیه ای است که به پاس تلاش های مستمر و مقدس شما ارتشیان از جان گذشته می توانم تقدیم حضورتان نمایم. آروزمندم در سایه الطاف لایزال پروردگار تا سالیان سال در کنار خانواده خوش و سلامت و توفیق خدمت به مردم غیرتمند سرزمین مقدس ایران اسلامی را داشته، و در ظل توجهات حضرت بقیه الله العظم روحی له الفداه در اجرای منویات مقام معظم رهبری و فرماندهی کل قوا (مد ظله العالی)، موفق و مقتدر باشید