پژوهشگر برتر برق فارس مورد تقدیر قرار گرفت

دبیر خانه هفته پژوهش و فناوری استانداری فارس، مهندس علیرضا رمضانی همکار پژوهشگر شاغل در معاونت بهره برداری شرکت برق منطقه ای استان فارس را به عنوان پژوهشگر برتر دستگاه های اجرایی استان فارس انتخاب کرد.

به گزارش روابط عمومی شرکت برق منطقه ای استان فارس ، در مراسم تجلیل از پژوهشگران برتر استان فارس که در سالن شهید دستغیب مجتمع رفاهی ، فرهنگی دانشگاه شیراز و با حضور دکتر محمد هادی ایمانیه استاندار فارس و تنی چند از مقام‌های ارشد اجرایی، مدیریتی و آموزشی و تحقیقاتی استان برگزار گردید ، از پژوهشگران برتر تجلیل بعمل آمد .

در این مراسم، استاندار فارس بر لزوم کاربردی بودن پژوهش‌ها تاکید کرد و گفت: اینکه انتظار داشته باشیم همه پژوهش‌ها کاربردی باشد شاید قدری افراط باشد اما در مقابل اینگونه هم نباید باشد که پژوهش‌ فقط به درد ارتقای فرد پژوهشگر بخورد و اینکه در یک مجله چاپ شود و هیچ مشکلی از مشکلات کشور، استان و شهرمان را حل نکند.

دکتر ایمانیه بیان کرد: یک حالت منطقی و تعادل این است که در عین اینکه باید به علم پایه کمک کنیم، باید در کنار آن بتوانیم مشکلات را حل کنیم چرا که این دانش‌ها باید کاربرد داشته باشند و بتوانند کاربرد اجتماعی هم داشته باشند.

مهندس علیرضا رمضانی همکار پژوهشگر معاونت بهره برداری شرکت برق منطقه ای استان فارس تا کنون موفقیت های چشمگیر در عرصه تحقیق و پژوهشگری داشته است.

معاون بهره برداری شرکت برق منطقه ای استان فارس نیز در حاشیه این مراسم با بیان اهمیت پژوهش و تحقیق در توسعه فعالیت های عملیاتی برق و تامین و انتقال آن اظهار داشت : فعالیت های علمی مبتنی بر پژوهش یکی از مهم ترین فعالیت ها در سازمانها و موسسات است.

دکتر مهدی توکلی ادامه داد : نگاهی گذرا به عملکرد سازمانهای بزرگ نشان می دهد که سازمانها برای نیل به موفقیت، وابستگی شدید به نقش پژوهش و فن آوری دارند. تقاضاهای تغییر یافته مشتریان، افزایش روند توسعه فن آوریها و مهمتر از همه رقابت شدید بین المللی باعث افزایش این مقوله در سازمان و جامعه هدف شده است.

در پایان این مراسم با اهدای لوح پژوهشگر برتر از فعالیت های علمی و پژوهشی مهندس علیرضا رمضانی همکار پژوهشگر معاونت بهره برداری شرکت برق منطقه ای استان فارس تقدیر به عمل امد.